Search
Close this search box.

سمعک مترجم چیست؟

سمعک مترجم

سمعک مترجم یکی از جدیدترین تکنولوژی های وسایل کمک شنوایی در دهه ی اخیر است. سمعک های جدید از الگوریتم یادگیری ماشین استفاده می کنند که به طور مداوم “محیط صوتی” را کنترل می کنند تا به فرد کمک کنند آنچه را که می خواهد بشنود. در رستوران و جاهای شلوغ، سمعک های هوشمند به این نتیجه می رسند که به طور خودکار صدای پچ پچ محیط را کاهش می دهد. همچنین این سمعک ها با کمک چهار میکروفون جهت دار (در هر دستگاه دو عدد) صدا مورد نظر را برای فرد متمرکز می کند.

نسل جدید سمعک مترجم استارکی

سمعک های پیشرفته دیگری در سال های اخیر همراه با فناوری جدیدتری تولید شده اند. سمعک های جدید Livio AI شرکت استارکی تعداد قدم های شما را محاسبه می کنند و مدت زمان صرف مکالمه با مردم را اندازه می گیرد.

این سمعک ها می توانند زمان سقوط یا زمین خوردن سالمند را تشخیص دهند و می توانند حادثه را به یکی از نزدیکان اطلاع دهند. سمعک های مترجم Livio AI قابلیت ترجمه 27 زبان زنده دنیا را دارند. در سال 2013، استارکی کار با اپل برای طراحی یک اپلیکیشن آغاز کرد. این اپلیکیشن به کاربران سمعک امکان تماس تلفنی و پخش مستقیم موسیقی در سمعک آنها را می دهد.

با این حال، از اواخر سال 2015، استارکی با طراحی نسل جدید سمعک، توجه خود را به دنیای فعلی متمرکز کرد. خارق العاده ترین ویژگی مدل جدید سمعک توانایی ترجمه 27 زبان زنده دنیا است. سمعک استارکی این کار را با کمک سرویس Google Translate انجام می دهد. کار ترجمه ها توسط سمعک معمولاً در کمتر از نیم ثانیه انجام می شود، البته این ویژگی فقط  زمانی کار می کند که به اینترنت وصل باشد.

سمعک های Livio AI که در سال 2019 معرفی شده اند، تغییرات اساسی در استفاده مردم از سمعک ایجاد کردند. با سمعک های هوش مصنوعی Livio، می توانید از طریق ابزار ترجمه در برنامه Thrive Hearing به راحتی با افرادی که به زبان های دیگر صحبت می کنند ارتباط برقرار کنید.

نحوه ی عملکرد سمعک مترجم

از آنجا که Livio AI اولین دستگاه شنوایی چند منظوره است که نه تنها از سایر سمعک های موجود در هنگام مکالمه بهتر به نظر می رسد، بلکه به شما امکان می دهد سلامت مغز و بدن خود را ردیابی کنید. سمعک کمک می کند موسیقی را از طریق تلفن هوشمند خود پخش کنید، تماس های تلفنی و موارد دیگر را انجام دهید و زبان ها را همانطور که می خواهید ترجمه کنید.

وقتی با گوشی iPhone خود صحبت می کنید، برنامه Thrive Hearing گفتار شما را ترجمه می کند و آن را روی صفحه به زبان شخص مقابل نشان می دهد. در این هنگام می توانید صفحه را به آنها نشان دهید تا ببینند شما چه می گویید.

وقتی شخص مقابل با شما صحبت می کند، برنامه گفتار نیز می تواند صحبت های او را ترجمه کند. برای اینکه ابزار ترجمه را خودتان تجربه کنید و بفهمید سمعک های Livio AI چه کارهایی می توانند برای شما انجام دهند، با ما تماس بگیرید.

سمعک مترجم چه زبان هایی را ترجمه می کند؟

سمعک مترجم مجموعه زبان های زیر را ترجمه می کند. عربی، چینی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تایلند، ترکی

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *