Search
Close this search box.

سمعک سیلک (Silk) | کوچکترین سمعک دنیا

کوچکترین سمعک دنیا

سمعک سیلک (silk) کوچکترین سمعک دنیا هستند. این سمعک ها توسط مهندسی رباتیک ساخته شده و از نظر سایز سمعک، بسیار ریز هستند. از جمله امکانات این سمعک ها، قابلیت اتصال به موبایل است. سمعک های سیلک همچنین دارای بلوتوث نیز هستند. برند سمعک های سیلک از گروه سیگنیا یا زیمنس سابق است.

سمعک زیمنس مدل Silk کوچکترین سمعک دنیا

سمعک Silk  زیمنس تولید جدید این کمپانی می باشد که محصولات داخل گوشی بدون نیاز به قالبگیری (آماده) را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت پوشش و مهار وزوز گوش با تکنیک جدید Notch Therapy یکی از ویژگی های بارز این مدل از سمعک زیمنس است.

  • خاصیت ضد رطوبت و عرق و گردوغبار
  • امکان برقراری ارتباط وایرلس دوطرفه
  • اتصال وایرلس به لوازم جانبی و اپلیکیشن های مختلف موبایل
  • امکان استفاده بصورت CROS و BiCROS و همچنین امکان پوشش افت های شنوایی ملایم تا نسبتا شدید از امکانات این سمعک زیمنس می باشد.
سمعک سیلک
اندازه سمعک سیلک

سمعک سیلک، نامرئی ترین سمعک

بیشتر افراد هنگامی که از سمعک استفادهمی کنند، ناراحت می شوند زیرا نمی خواهند دیگران از مشکلات شنوایی آنها مطلع شوند. سمعک های نامرئی سمعک سیلک “Invisible-In-Canal” (IIC) نامیده می شوند. مارک های مختلف سمعک با طیف وسیعی از سطح فناوری را متناسب با نیاز و بودجه همه ارائه می دهد. این سمعک ها برای افت شنوایی خفیف تا متوسط کاربرد دارند. سمعک Silk یکی از کوچکترین سمعک های جهان است و به شما اطمینان می دهد که بدانید هیچ کس حتی متوجه آن در گوش شما نمی شود.

 

سمعک سیلک
سمعک سیلک( silk)

دیگر ویژگی کوچکترین سمعک دنیا یعنی سمعک سیلک

مجهز به پوشش سیلیکونی نرم است تا از راحتی و قرارگیری ایمن در گوش شما اطمینان حاصل شود. این پوشش ها در 4 اندازه مختلف بوده و برای نیازهای شنوایی افراد مناسب هستند. برخلاف سمعک هایی که پشت گوش قرار می گیرند، میکروفون های Silk صدا را در داخل مجرای گوش می گیرند.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا به روشی که عادت دارید، از جمله با هدفون، تماس تلفنی برقرار کرده و به موسیقی گوش دهید. سمعک های Silk آخرین راه حل شنوایی برای شما هستند و جزء نامرئی ترین سمعک های دنیا هستند. خواه در یک خیابان شلوغ باشید، در یک دفتر، یا در یک رستوران شلوغ مشغول غذا خوردن باشید، هر کجا که صدای محیط زیادی وجود داشته باشد، داشتن یک مکالمه با تلفن به تمرکز و تلاش نیاز دارد. سمعک Silk با صدای واقعی به طور ماهرانه ای به مقابله با این چالش ها می پردازد. بنابراین با کمک این سمعک آنچه را که برای شما مهم است، می شنوید.

انواع سمعک سیلک

تنها سمعک CIC آماده به کار موجود در پلتفرم Signia Xperience است. درک صحیح گفتار را در اندازه فوق العاده کوچک با تناسب فوری ارائه می دهد. به لطف پوشش انعطاف پذیر سیلیکونی، سمعک Silk X به راحتی در گوش قرار می گیرد. این مدل از سمعک ها دارای کلاس های مختلفی هستند. انتخاب نوع کلاس و ویژگی های ان براساس نوار گوش ما صورت می گیرد. گروه پرایمکس، NX و X دارای سمعک سیلک هستند.

قیمت کوچکترین سمعک دنیا

قیمت سمعک های سیلک که به نوعی لقب کوچکترین سمعک دنیا گرفته اند مانند سمعک های داخل گوشی یا پشت گوشی است. قیمت این سمعک ها تفاوتی با نوع پشت گوشی یا داخل گوشی ندارد. و تنها تفاوت قیمت به کلاس آن برمی گردد.

سمعک سیلک
سمعک سیلک

نقاط قوت سمعک سیلک، کوچکترین سمعک دنیا

  • اندازه بسیار کوچک و نامرئی بودن آن
  • میکروفون سمعک در عمق کانال گوش واقع شده و صدای طبیعی را به گوش می رساند.
  • صدای طبیعی با توجه به محیط را برای شما فراهم می کند.
  • موقعیت سمعک در کانال گوش باعث می شود که همزمان می توانید از هدفون نیز استفاده کنید.

کوچکترین سمعک برای کودکان

کودکان با افت شنوایی به دلیل رشد مداوم استخوان و غضروف نمی توانند از سمعک های داخل گوشی استفاده کنند. اکثر کودکان زیر 12 سال بایستی از سمعک پشت گوشی استفاده کنند. اما سمعک های سیلک را می توان برای این کودکان تجویز کرد. که به نوعی کوچکترین سمعک برای آنها خواهد بود. جهت دریافت مشاوره در ارتباط با کوچکترین سمعک برای کودکان با ما تماس بگیرید.

کوچکترین سمعک در نوع پشت گوشی

اندازه ی سمعک های پشت گوشی کاملا وابسته به شرایط فرد و میزان افت شنوایی فرد دارد. البته سمعک های پشت گوشی نسل جدید اندازه کوچکتری نسبت به گذشته دارند. این تغییر سایز در همه ی برند های مختلف سمعک به یک اندازه نیست. جهت دریافت مشاوره در این ارتباط با ما تماس بگیرید.

کوچکترین سمعک در نوع داخل گوشی

سمعک های سیلک کوچکترین سمعک های داخل گوشی جهان هستند که کاملا نامرئی بوده و  مخفی هستند. این سمعک ها کاملا داخل گوش هستند و اصلا قابل رؤیت نیستند.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *