Search
Close this search box.

مرکز شنوایی سنجی کرج

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک پارس یکی از مراکز برتر در زمینه شنوایی سنجی کرج است. همچنین مرکز شنوایی سنجی پارس یکی از جامع ترین مراکز گوش در کرج است که در بخش سرگیجه، شنوایی و درمان وزوز فعال می باشد. این کلینیک از مجهزترین مراکز شنوایی در استان البرز با کادر مجرب و تجهیزات به روز همه روزه در خدمت شما مردم عزیز کرج و حومه است.

دکتر شنوایی سنجی کیست؟

ادیولوژیست یا شنوایی شناس فردی دانش آموخته در زمینه شنوایی و تعادل است که تمام ارزیابی‌های مربوط به شنوایی بزرگسالان کودکان و نوزادان و ارزیابی های تعادلی و وزوز را انجام می دهد.

آدرس مرکز شنوایی سنجی کرج

مرکز شنوایی سنجی پارس به نشانی، کرج، خیابان شهید بهشتی، بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا، برج قائم، طبقه نهم، واحد ۳۱ (شنوایی سنجی و سمعک پارس)

تلفن: 02632251368

همراه: 09193636101

آدرس فوق یکی از مراکز معتبر شنوایی سنجی در کرج است.

مرکز شنوایی سنجی بزرگسالان در کرج

مرکز ارزیابی شنوایی و سمعک پارس همه روزه در حال ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در زمینه ارزیابی‌ های جامع شنوایی بزرگسالان است. تست های تخصصی شنوایی سنجی، آزمون های الکتروفیزیولوژی و تست های سرگیجه از این‌ دست خدماتی است که این مرکز قادر به ارائه آن است.

بهترین مرکز شنوایی سنجی کرج

ویژگی یک مرکز برتر جامع بودن آن در همه ی زمینه ها است. یکی از بهترین شنوایی سنجی ها در سطح استان البرز و شهرستان کرج شنوایی سنجی و سمعک پارس است. کادری مجرب و تجهیزات مدرن و به روز از ویژگی‌ های این شنوایی سنجی می باشد. کلیه ی خدمات مربوط به سمعک، شنوایی سنجی و سرگیجه در این مجموعه انجام می شود.

تست نوزادان و کودکان در شنوایی سنجی کرج

کلینیک شنوایی و سمعک پارس آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه شنوایی سنجی نوزادان و کودکان دلبند شما می باشد. این کلینیک دارای خدمات شنوایی نظیر تست شنوایی غربالگری نوزادان در بدو تولد (OAE) تست های ارزیابی شنوایی عصب گوش (AABR, ABR, ASSR) و خدماتی نظیر ارائه سمعک های مخصوص کودکان می باشد. این کلینیک کادری با تجربه در زمینه حل مشکلات شنوایی کودکان و نوزادان را داراست.

تجویز سمعک در کلینیک شنوایی سنجی کرج

یکی از زبده ترین و باتجربه ترین کادر ادیولوژی استان البرز در کلینیک سمعک پارس مشغول به فعالیت است. این مرکز آماده ارائه خدمات مربوط به سمعک چه برای بزرگسالان بچه کودکان می باشد. سمعک های به روز دنیا متناسب با میزان افت شنوایی شما در کلینیک سمعک و شنوایی پارس در اختیار شماست.

انجام آزمایش ABR

ABR تست عصب شنوایی است. تستی که به دو منظور انجام می‌گیرد

  • برای تشخیص ضایعات ورای عصب مثل تومور عصب شنوایی
  • در جهت ارزیابی دقیق شنوایی در نوزادان و اطفال و افراد سخت آزمون.

تست ABR یک تست تخصصی است که در مرکز شنوایی و سمعک پارس انجام می گیرد.

مرکز نوار گوش و شنوایی سنجی کرج

ارزیابی جامع شنوایی بزرگسالان که در دو بخش ارزیابی شنوایی و ارزیابی گوش میانی انجام می گیرد توسط به روزترین دستگاه های شنوایی سنجی در مرکز پارس قابل انجام است و جالب است بدانید برای انجام این تست شما نیاز به وقت قبلی نخواهید داشت. مرکز شنوایی سنجی پارس یکی از مراکز انجام نوار گوش در کرج است. همشهریان سایر مناطق مانند فردیس کرج نیز می توانند جهت انجام نوار گوش به کلینیک ما مراجعه کنند.

خرید سمعک در کرج

مرکز شنوایی و تجویز سمعک پارس یکی از مراکز خرید سمعک در کرج است. مجموعه ی ما نمایندگی پنج برند برتر سمعک دنیا است. جهت خرید سمعک با ما تماس بگیرید.

مرکز تست سرگیجه در کرج

کلینیک شنوایی سنجی و تعادل پارس یکی از مراکز معتبر انجام تست سرگیجه در کرج است. در این مرکز کلیه ی سرگیجه هایی که منشاء گوش میانی دارند بررسی و درمان می شوند. تست سرگیجه شامل تست VNG، تست Ecog و تست vemp است. جهت انجام تست سرگیجه در کرج با ما تماس بگیرید.

تعمیر سمعک در کرج

کلینیک شنوایی سنجی دارای لابراتور تخصصی، تعمیرات تخصصی کلیه ی برند های سمعک را انجام می دهد. تعمیرات کلیه ی برندهای سمعک در مرکز شنوایی سنجی کرج انجام می گیرد.

مرکز سمعک در چهارراه طالقانی کرج

مرکز شنوایی سنجی و سمعک پارس واقع در چهارراه طالقانی کرج آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

مرکز ساخت قالب سمعک در کرج

کلینیک سمعک پارس یکی از مراکز ساخت قالب سمعک در کرج است. قالب سمعک با استفاده از مواد آلمانی detax ساخته می شود و کیفیت عالی دارد. جهت سفارش ساخت قالب سمعک در کرج با ما تماس بگیرید.

درمان وزوز گوش در کرج

مرکز شنوایی شناسی پارس مجهز به دستگاه های پیشرفته ارزیابی و تشخیص وزوز گوش است. درمان وزوز گوش با توجه به منشاء آن متفاوت است و بعد از تشخیص علت آن، بهترین راهکار ارائه می شود. مرکز شنوایی پارس یکی از مراکز برتر درمان وزوز گوش در کرج است.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *