Search
Close this search box.

انواع سمعک زیمنس هوشمند آلمان

بهترین دکتر سمعک

سمعک زیمنس، تاریخچه درخشان، تکنولوژی نوین سمعک زیمنس آلمان با بیش از یک قرن سابقه در زمینه ی تولید، همواره یکی از بهترین کمپانی ها به حساب می آید. این کمپانی در زمینه ی ارائه ی تکنولوژی های جدید و ارائه راهکارهای حرفه ای برای رسیدن به اهداف شنیداری (مانند راحتی شنوایی، درک گفتار، و دریافت صدا در شرایط دشوار) پیشگام بوده است.  

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس یا سیگنیا

 

سمعک زیمنس از سال 2004 محصولات خود را مجهز به سیستم وایرلس نمود و نام دیگر سمعک زیمنس، سمعک سیگنیا است. این کمپانی در سال 2011 نخستین و تنها سمعک ضدآب واقعی به نام Aquaris به بازار عرضه کرد.  

 

سمعک زیمنس
سمعک ضد آب Aquaris

با ارائه ی تکنولوژی باینکس (binax) سمعک زیمنس گام مهمی در زمینه ی سیستم های شنوایی دو گوشی برداشت. اما امروزه تکنولوژی Primax (پرایمکس) جدیدترین تولید سمعک زیمنس است که در زمینه ی شنوایی فضایی و درک بالاتر گفتار منحصربفرد است. سمعک زیمنس پرایمکس (PX) با شعار «فراتر از شنوایی طبیعی» و بهره گیری از میکروفون های دقیق و نوین، بالاترین میزان درک گفتار را توام با پیشرفته ترین سیستم شناسایی محیطی به کاربران هدیه می دهد.

تکنولوژی های مختلف سمعک زیمنس

تکنولوژی دوگوشی HD

سمعک زیمنس در آخرین تولید خود بیشترین تاکید را بر ارتباط دوگوشی داشته است. اطلاعات موجود در محیط توسط میکروفون های هر سمعک دریافت شده و علاوه بر اشتراک گذاری اطلاعات بین دو سمعک، نسخه ی دیگری از اطلاعات هم مدل سازی می شود. با استفاده از این سیستم، صداهای محیط به صورت سه بعدی توسط سمعک زیمنس پردازش می گردد. این قابلیت باعث افزایش درک گفتار و راحتی شنوایی و بهبود قابلیت جهت یابی می گردد.

 

سمعک زیمنس
سمعک دو گوشی

تبدیل سمعک به هندزفری

تکنولوژی وایرلس امکان جدیدی را فراهم کرده است تا کاربران در هنگام پاسخگویی به تلفن یا موبایل صدا را به صورت همزمان و مستقیم در دو گوش بشنوند. با استفاده از این سیستم درک صدای مکالمه تلفنی راحت تر می شود و به همین صورت نویز محیطی حذف می شود.  

 

سمعک زیمنس
سمعک های پرایمکس

تکنولوژی Speech Master سمعک زیمنس پرایمکس

با استفاده از سیستم ارتباط دوگوشی نسل 3 این سمعک ها، گفتار موجود در محیط با کیفیت بیشتری به گوش کاربر منتقل می شود. با توجه به تاثیر شدید نویزهای محیط بر گفتار، سمعک های پرایمکس با حذف نویزهای ناخواسته و مخرب، گام بلندی در جهت تقویت بهتر گفتار و درک آن توسط کاربر برداشته است. پرایمکس با توجه به سیستم قدرتمند شناسگر محیطی، میزان گفتار و نویز موجود در فضا را به سرعت اندازه گیری می کند. این نوع سمعک بهترین شرایط تقویتی و بهترین سیستم پردازشی بین میکروفون های سمعک را تنظیم می کند. این مدل در برخی شرایط به صورت 360 درجه ای و در برخی شرایط به صورت تمرکز بر گفتار عمل می کند و بالاترین کیفیت صدا را برای کاربر فراهم می کند.  

سمعک زیمنس
تکنولوژی Speech Master سمعک زیمنس پرایمکس

پخش موسیقی با کیفیت

قابلیت پردازش و پخش موسیقی در سه حالت از ویژگی های سمعک های زیمنس است. هر نوع موسیقی در حال پخش که شامل آهنگ، کنسرت زنده و نوازندگی است با پردازش های متفاوت و پیچیده ای توسط سمعک زیمنس انجام می گیرد.  

سمعک زیمنس
موسیقی HD با استفاده از سمعک زیمنس

کنترل تنظیم سمعک از راه دور

سمعک زیمنس با طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویژه ی تنظیم، قابلیت تنظیم اینترنتی و از راه دور سمعک را فراهم کرده است. با استفاده از این تکنولوژی متخصص شنوایی شناسی عملکرد روزانه سمعک و رضایت کاربران را بررسی می کند. همچنین قابلیت برقراری ارتباط به صورت چت و مکالمه بین متخصص و کاربر سمعک فراهم شده است. این تکنولوژی باعث کاهش تعداد مراجعات کاربر به کلینیک، افزایش رضایت و تطبیق بهتر سمعک با شرایط زندگی او شده است.  

سمعک زیمنس
تنظیم سمعک از راه دور

سیستم مهارکننده وزوز گوش

سمعک زیمنس در جدیدترین محصولات خود از تکنیک جدید Notch-Therapy برای مهار وزوز گوش استفاده کرده است. تحقیقات نشان می دهد که تولید صداهای مهارکننده مانند صدای موج دریا به تنهایی نمی تواند وزوز گوش را بطور کامل بپوشاند. لازمه ی استفاده مناسب از سیستم مهار کننده وزوز گوش، ارزیابی دقیق و کامل وزوز گوش و محاسبه فرکانس و شدت آن است. در مواردی که وزوز بصورت یک صدای تک فرکانسی است. این تکنیک بهترین نتیجه را به همراه دارد. علاوه بر این سیستم، سمعک زیمنس صداهای طبیعی و مصنوعی متنوعی را برای کنترل انواع وزوز گوش به کار برده است.  

سمعک زیمنس
مهارکننده وزوز گوش سمعک پرایمکس

میکروفون های چند عملکردی

سمعک زیمنس با بکارگیری دو میکروفون در هر سمعک و برقراری ارتباط توام با مدل سازی دقیق، دریافت صداهای گفتاری را با کیفیت بالاتری انجام می دهد. با توجه به سیستم نشانگر محیطی و تقسیم بندی محیط های مختلف، حالت های میکروفون سمعک در موقعیت های مختلف تغییر می کند و بهترین کیفیت صدا را فراهم می کند.

حالت میکروفون 360 درجه ای

در این حالت سمعک صداهای موجود در کل فضا را بصورت یکسان دریافت و تقویت می کند و کیفیت گفتار و آگاهی از دیگر صداهای محیطی را در موقعیت های آرام و ساکت بالا می برد.  

سمعک زیمنس
میکروفون های چندعملکردی 

حالت جهت دار دو گوش

هر سمعک زیمنس داخل گوشی دارای یک میکروفون است. با ایجاد ارتباط لحظه به لحظه بین دو سمعک، دو میکروفون اطلاعات دریافتی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و برروی گفتار شخص گوینده تمرکز می کنند.  

 

سمعک زیمنس

حالت جهت دار باریک

سمعک زیمنس با ابداع حالت جدید جهت داری باریک، نویزهای محیط را بخوبی کنار گذاشته و گفتار را برای کاربر تقویت می کند. این سیستم یکی از موثرترین روش ها برای بالا بردن میزان درک و فهم گفتار توسط این کمپانی است.  

سمعک زیمنس

حالت جهت دار با قابلیت تمرکز فضایی بر روی گفتار

سمعک زیمنس با بکارگیری میکروفون ها و آمپلی فایر هوشمند و برقراری ارتباط دو گوشی بین سمعک ها حالت جهت دار هوشمندی را طراحی کرده است. در این حالت منبع گفتار هرجا باشد سمعک میتواند برروی آن تمرکز کند. تمام محیط بصورت 360 درجه ای و فضایی در حال بررسی است و اگر گفتار جلو، پشت سر، کنار و یا در هر نقطه از فضا باشد بدون صدای مزاحم دریافت و تقویت می شود.  

سمعک زیمنس

 

حالت جهت دار برگرفته از گوش واقعی

در حالت TrueEar سمعک، علاوه بر تمرکز برروی گفتار، آگاهی از صداهای محیطی هم برای کاربر فراهم شده است. در این حالت عملکرد لاله گوش بخوبی شبیه سازی شده است و تقویت صدا بسته به فرکانس ها توسط سمعک زیمنس بصورت اختصاصی انجام می گیرد.

سیستم وایرلس

سمعک زیمنس همواره یکی از کامل ترین مجموعه ابزارهای جانبی را در اختیار کاربران قرار داده است. علاوه بر لوازم جانبی، برقراری ارتباط بین دو گوش و تبادل اطلاعات دریافتی از محیط بصورت دوطرفه، این سمعک را نسبت به سایر برندها متمایز کرده است.

سمعک زیمنس
سیستم وایرلس سمعک زیمنس

سه نسل از سیستم های وایرلس زیمنس تاکنون معرفی شده است که نسل سوم آن مخصوص سمعک های پرایمکس است. برقراری ارتباط دوگوشی بین سمعک ها باعث افزایش درک گفتار، افزایش راحتی شنوایی و کاهش آزار صوتی می گردد. در مدل های جدید مانند پرایمکس (Px) و باینکس (Bx) امکان برقراری ارتباط بین موبایل های هوشمند و سمعک بدون نیاز به واسطه فراهم شده است. این آپشن باعث کنترل بیشتر کاربر بر روی سمعک خود شده است.

عملکرد هوشمند سمعک زیمنس

سمعک زیمنس با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ی خود، محیط های مختلف را بصورت اتوماتیک شناسایی می نماید و باتوجه به شرایط گفتار و نویز موجود در محیط برنامه ها و سطح صدای سمعک را بصورت اتوماتیک تنظیم می نماید. تکنولوژی وایرلس دوگوشی در مدل های باینکس(bx) و پرایمکس (px) کمک شایانی به عملکرد هوشمند این سمعک کرده است.  

سمعک زیمنس
عملکرد هوشمند سمعک زیمنس 

سیستم های هوشمند سمعک زیمنس عبارتند از:

سیستم حذف کننده صدای باد

در مواردی که باد درحال وزش است صدای سمعک گوشی که در معرض کمتر باد قرار دارد به صدای سمعک مقابل منتقل می شود و این ارتباط باغث کاهش آزار صوتی و دریافت و تقویت گفتار می شود.  

سمعک زیمنس

سیستم تنظیم کننده میزان صدا

سمعک زیمنس با بررسی مداوم محیط توسط easyTek و میکروفون های سمعک، بهترین و قابل تحمل ترین سطح شده صدا را برای کاربر در نظر می گیرد. در این موارد میزان نویز زمینه و آغشتگی آن با گفتار و همچنین سطح شدت این دو در نوع دریافت صدای محیط توسط سمعک بسیار موثر می باشد. این قابلیت همواره سیگنال گفتاری مفید و مورد نظر را از میان نویز زمینه استخراج می کند.  

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس هوشمند 

سیستم تطبیق پذیری هوشمند

سمعک زیمنس اطلاعات دریافتی دوگوش را سریعا به اشتراک گذاشته و هر گوش علاوه بر دریافت اطلاعات از سمت خود، اطلاعات سمت مقابل را هم بصورت وایرلس دریافت می کند. این سیستم باعث شده است که هر دو سمعک بصورت یک سیستم واحد عمل کرده و موقعیت شنوایی گوینده را مشخص نماید. پس از تعیین سریع موقعیت گوینده کل سیستم در جهت افزایش راحتی شنوایی و درک گفتار خود را با شرایط موجود وفق می دهد. از ویژگی های این سیستم می توان به کشف محیط، یادگیری هوشمند، برقراری تعادل صوتی و افزایش تمرکز بر گفتار توسط سمعک اشاره نمود.

سمعک زیمنس
سیستم تطبیق پذیری هوشمند سمعک زیمنس

سیستم انتقال دهنده و متراکم کننده فرکانس ها

سمعک زیمنس از روشی نوین و متفاوت برای جبران عملکرد قسمت های مرده ی حلزون گوش استفاده می کند. با استفاده از این سیستم، قسمت های سالم حلزون گوش صداهای مناطق مرده را تقویت می کنند و درک گفتار را برای کاربر بهبود می دهند. با توجه به اینکه هر قسمت از حلزون گوش مخصوص شنیدن فرکانسی خاص است، این تکنولوژی با شبیه سازی حلزون گوش عملکرد مناطق مرده آن را جبران می کند.

سمعک زیمنس
جابجایی فرکانسی سمعک زیمنس

سیستم یادگیری ثبت اطلاعات و حافظه ی داخلی

سمعک زیمنس در هر لحظه میلیون ها پردازش را روی محیط انجام می دهد و تمام اطلاعات صوتی محیط و میزان استفاده از سمعک و کنترل های آن را ثبت و ذخیره می کند. مزیت ثبت اطلاعات محیطی توسط سمعک، تسریع زمان رسیدن به رضایت کاربر است. خاصیت یادگیری یکی از بهترین سیستم های طراحی شده در این سمعک بوده و این سیستم میزان تغییرات ولوم کنترل و برنامه ی سمعک توسط کاربر را در محیط های مختلف ثبت می نماید و محدوده رضایت او را در محیط های مختلف محاسبه می کند.

پس از قرارگیری مجدد کاربر در آن محیط یا محیط های مشابه تغییرات مدنظر فرد بصورت اتوماتیک توسط سمعک انجام میگیرد و بدون اینکه کاربر متوجه شود و یا کاری انجام دهد بهترین کیفیت صدا برای وی فراهم می شود.

تکنولوژی عادت پذیری

حلزون گوش انسان پس از تجویز سمعک نیاز به ایجاد عادت پذیری دارد. هیچگاه به یکباره نمیتوان صدای سمعک را برای کاربر دچار افت شنوایی حسی عصبی در بالاترین سطح مورد نیاز قرار داد. بلکه برای بروز عادت پذیری سمعک نیاز به حدود یک تا شش ماه سپری شدن دوره عادت پذیری است. در طول این مدت صدای سمعک به آرامی باید برای فرد افزایش داده شود که این مساله نیازمند تنظیمات مجدد و صرف هزینه و زمان است. 

امکان تعیین برنامه های مختلف

برای هر محیط شنیداری می توان یک برنامه تعیین نمود. متخصص شنوایی برحسب نیاز یک یا چند برنامه در سمعک زیمنس تعریف می کند که با استفاده از دکمه تغییر برنامه میتوان هریک را انتخاب نمود. برای مثال در مواردی که کاربر در محیط های شلوغ قرار دارد، برنامه محیط های معمولی یا Universal ممکن است پاسخگوی نیازهای کاربر نباشد. با استفاده از انتخاب برنامه مخصوص محیط های شلوغ می توان بهترین کیفیت صدا را در سمعک انتخاب نمود.

سمعک زیمنس
امکان تعیین برنامه های مختلف در سمعک زیمنس
 

مدل های مختلف سمعک زیمنس

سمعک زیمنس
مدل های مختلف سمعک زیمنس

سمعک زیمنس مدل Ace

سمعک Ace زیمنس از جمله سمعک های RIC (رسیور داخل گوش) با باتری شماره 10 می باشد که تحت عنوان سمعک های پشت گوشی نامرئی هم عنوان می شود. سمعک Ace به طور پنهان در پشت گوش های شما قرار می گیرد و کیفیت صدایی مطلوب و طبیعی ارایه می دهد. به طوری که شما وجود سمعک بر روی گوش های خود را فراموش می کنید. این مدل دارای دکمه برنامه بوده و با استفاده از اپلیکیشن موبایل قابلیت تغییر ولوم و برنامه را دارد. همچنین شما می توانید با نصب برنامه touchControl بر روی تلفن هوشمند خود تنظیمات سمعک خود را تغییر دهید. آنچه که شبیه به ارسال پیامک به نظر می آید، در واقع تنظیمات سمعک شماست! بنابراین در هر کجا که هستید و به هر کاری که مشغول هستید، سمعک Ace امکان لذت بردن از صدای زندگی را برای شما فراهم می کند.

 

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Ace

همچنین این مدل سمعک زیمنس مقاوم به عرق، رطوبت و گرد و غبار است و دوام بالایی را از خود نشان می دهد. قابلیت استفاده از برنامه مخصوص وزوز گوش در مدل Ace زیمنس وجود دارد. طراحی این سمعک زیمنس بقدری ظریف است که تقریبا در پشت گوش پنهان می ماند. سمعک Ace زیمنس در دو گروه پرایمکس (Px) و باینکس (Bx) وجود دارد که هر کدام در سه رده 3 و 5 و 7 در دسترس می باشند. زیمنس با استفاده از مدل Ace افت های شنوایی متنوع را از سطح ملایم تا شدید پوشش می دهد. 

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل آیس

ویژگی های سمعک ایس

  • طراحی فوق العاده کوچک
  • گزینه انتخابی ریموت کنترل از طریق برنامه touchControl بر روی تلفن همراه
  • امکان کنترل وزوز گوش
  • پیشرفته ترین فناوری BestSound Technology
  • میکروفن جهت دار به منظور تمرکز بر گفتار
  • دکمه فشاری جهت تنظیمات سمعک به صورت دستی
    سمعک زیمنس
    سمعک زیمنس مدل ace

سمعک زیمنس مدل Pure

سمعک Pure زیمنس از جمله سمعک های RIC (رسیور داخل گوش) با باتری شماره 312 می باشد. این مدل زیمنس دارای ولوم کنترل فشاری می باشد و با استفاده از اپلیکیشن های متنوع موبایل قابلیت تغییر ولوم، برنامه و جهت دریافت صدا را دارد. قابلیت وایرلس و ارتباط دو گوشی منحصربفرد زیمنس در مدل Pure بسیار برجسته و کاربردی می باشد. برنامه مخصوص وزوز گوش سمعک زیمنس، در مدل Pure قابل تنظیم و استفاده است. این مدل سمعک زیمنس قابلیت اتصال به لوازم جانبی مختلف و اپلیکیشن های متنوع را دارد. سمعک Pure دارای استاندارد IP67 و مقاومت نسبت به رطوبت و گرد و غبار می باشد. این محصول در مدل های باینکس و پرایمکس و در سه رده 3 و 5 و 7 در دسترس می باشند. قابلیت پوشش افت های شنوایی ملایم تا نسبتا عمیق با استفاده از مدل Pure سمعک زیمنس وجود دارد. سمعک Pure زیمنس قابل شارژ می باشد.

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Pure

برتری های مدل PURE سمعک زیمنس

تکنولوژی پرایمکس زیمنس علاوه بر موارد فوق، امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از امکانات سمعک زیمنس در مدل Pure Primax قابلیت جوابدهی به تلفن بصورت مستقیم است. همچنین سیستم مهار وزوز گوش این سمعک نسبت به مدل قبلی (باینکس)، توسعه یافته و از روش های جدیدتری برای کنترل و مهار وزوز گوش استفاده می کند. از دیگر پیشرفت های عظیم این کمپانی، اضافه شدن سیستم های کراس و بایکراس است.

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس در مدل Pure Primax

ویژگی های سمعک Pure

  • تجربه شنیداری دوگوشی فوق العاده
  • قابلیت اتصال بی سیم برای کنترل آسان سمعک
  • امکان کنترل وزوزگوش و افزایش درک گفتار به صورت همزمان
  • پیشرفته ترین فناوری BestSound Technology
  • میکروفون جهت دار به منظور تمرکز بر گفتار
  • امکان شارژ سمعک به منظور استفاده راحت و بی دردرسر
  • طراحی ارگونومیکی و پنهان به منظور قرارگیری آسان- طراحی مقاوم به منظور عملکردی قابل اطمینان با دوام طولانی
  • پوشش نانو به منظور محافظت از سمعک در برابر رطوبت عرق کثیفی و گرد و غبار
  • میکروفن جهت دار کمک به افزایش سطح شنوایی در محیط های سخت شنیداری با تمرکز بر صداهای روبرو و کاهش
  • سر و صدای اطراف
  • غشا محافظ به منظور محافظت از میکروفن و جلوگیری از کثیفی و گرد و غبار
  • امکان کنترل آسان سمعک
  • گزینه حذف فیدبک به منظور حذف صدای آزارهنده سوت
  • تل کویل برای مدل های انتخابی
  • کفشک صوتی برای مدل های انتخابی
  • گزینه ریموت کنترل برای تنظیمات دستی پنهان و ساده از طریق برنامه touchControl به کمک تلفن هوشمند

قیمت سمعک زیمنس Pure

قیمت سمعک زیمنس با توجه به مدل آن متنوع است و از حدود 12 تومان تا 50 میلیون تومان است. سمعک های مختلف زیمنس دارای تکنولوژی ها و امکانات متنوعی هستند و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. مثلا قیمت سمعک زیمنس در مدلی که به طور مستقیم و بدون نیاز به لوازم جانبی به موبایل های هوشمند و وسایل صوتی متصل شود حدودا از 15 میلیون تومان شروع می شود.

سمعک زیمنس
سمعک پرایمکس 312 زیمنس

گارانتی بین المللی و سمعک زیمنس Pure

سمعک زیمنس در کشور های زیادی دارای نمایندگی معتبر است. گارانتی سمعک زیمنس معتبر بوده و تمام خدمات جانبی و اصل سمعک را در بر می گیرد. در مجموعه جهان سمعک، سمعک زیمنس دارای 1 سال گارانتی بوده وتا 5 سال پشتیبانی می شود.  

لوازم جانبی و سمعک زیمنس Pure

سمعک زیمنس در مدل های مختلف خود لوازم جانبی متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه نیاز کاربر، هر کدام از این لوازم جانبی می تواند به همراه سمعک زیمنس به کار گرفته شود. لوازم جانبی مختلف سمعک زیمنس دارای قیمت های مختلفی است. اصولا قیمت سمعک زیمنس به لوازم جانبی مرتبط نمی باشد و هزینه تهیه لوازم جانبی بصورت جداگانه دریافت می گردد. اما باید توجه کرد که کاربرانی که به لوازم جانبی ویژه ای نیاز دارند باید سمعک ها را در رده های بالاتری تهیه کنند. قیمت سمعک زیمنس در مدل هایی که امکانات و لوازم جانبی متنوع تری دارد بیشتر است.  

چرا سمعک زیمنس Pure؟

سمعک زیمنس تاریخچه ی درخشانی در زمینه ی ارائه محصولات شنوایی دارد و بیش از صد و سی سال در این زمینه فعالیت می کند. قیمت سمعک زیمنس بر اساس تکنولوژی های به کار رفته در این سمعک متنوع است و همانند تمامی محصولات شنوایی به عواملی نظیر کیفیت ساخت سمعک، گارانتی و خدمات پس از فروش، تکنولوژی های سمعک و لوازم جانبی بستگی دارد.  

تنظیم صدا در سمعک Pure 13 BTE

سمعک های شما به صورت خودکار میزان بلندی (ولوم صدا) را متناسب با شرایط شنیداری محیط اطراف تان تنظیم می کند. در هنگام تغییر ولوم، بوقی از سوی سمعک پخش می شود. وقتی ولوم سمعک به آخرین یا پایین ترین حد خود می رسد، بوقی پخش می شود تا به شما آگاهی دهد. فعال یا غیر فعال کردن این بوق توسط متخصص شنوایی تان صورت می پذیرد. شما می توانید از برنامه ای که بر روی گوشی هوشمند همراه تان نصب می شود، به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید.    

حالت مخصوص برای پرواز با هواپیما

در مورد نحوه ی اتصال و جفت کردن سمعک ها با گوشی آیفون جهت بهره مندی از مزایای آن می توانید از متخصص شنوایی تان کمک بگیرید. در بعضی از مکان ها که اجازه ی استفاده از فناوری بلوتوث وجود ندارد (مانند زمانی که در هواپیما هستید)، شما می توانید وضعیت هواپیما را فعال کنید. در این حالت، بلوتوث سمعک ها به طور موقت خاموش می شود و سمعک ها بدون بلوتوث کار می کنند. در این حالت، انتقال صدای گوشی همراه به طور مستقیم از طریق سمعک و نیز دیگر عملکردهای آن امکان پذیر نمی باشد. برای فعال یا غیر فعال کردن وضعیت پرواز با هواپیما از برنامه ی نصب شده بر روی گوشی همراه تان و یا از کنترل های موجود بر روی سمعک استفاده کنید.  

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Pure 13 BT پرایمکس

یکی دیگر از تفاوت های این مدل زیمنس با سایر محصولات، اتصال راحت به استریمر تلویزیون با استفاده از ابزارهای جانبی Stream Line TV می باشد. اما کلیدی ترین تفاوت این سمعک با محصولات مشابه از سری باینکس امکان تنظیم سمعک کاربر از راه دور و تنها با نصب اپلیکیشن برروی موبایل کاربر است. با استفاده از این تکنولوژی تعداد مراجعات کاربر به کلینیک برای تنظیم مجدد سمعک کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین متخصص شنوایی از میزان و نحوه استفاده و حالت های و موقعیت های مورد علاقه کاربر مطلع میشود که نقشی کلیدی در رضایت کاربر از تنظیمات سمعک دارد.  

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Pure 13 BT

سمعک Pure Charge & Go 7X زیمنس، برترین سمعک دنیا

سمعک Pure Charge & Go 7X زیمنس، سمعک فراهوشمند دنیا که بی‌رقیب‌ترین و برترین سمعک دنیا است، شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق هوشمندی است که تاکنون سمعکی به گرد پای این سمعک فراهوشمند زیمنس نرسیده است.

برخی از قابلیت‌های این سمعک عبارت است از

شارژی بودن: با سه تا پنج ساعت شارژ در طول شب (ساعاتی که خواب هستید)، هفده تا نوزده ساعت کار می‌کند و کل ساعات بیداری شما را پاسخگو هست.

ارتباط بی‌سیمی و مداوم هر دو سمعک راست و چپ با هم برای بررسی تمامی صداهای موجود در محیط اطراف شما

دارای بیشترین کانال فرکانسی تنظیمی، با چهل و هشت کانال، جهت تقویت کامل و مجزای هر ناحیه‌ی فرکانسی از کم شنوایی شما

اولین و تنها سمعک مجهز به سنسور اکوستیک و سنسور حرکت. تنها سمعک دنیا است که وقتی شما در حال حرکت باشید، تحرک‌تان را تشخیص می‌دهد و صداها را متناسب با حرکت‌تان تنظیم می‌کند. امکان تنظیم تمام قابلیت‌های پردازشی سمعک توسط آپی که روی گوشی موبایل‌تان نصب می‌شود. با این آپ، سمعک‌تان تحت کنترل شما است و می‌توانید سمعک‌تان را با موبایل‌تان تنظیم کنید. امکان اتصال بلوتوثی سمعک با بلوتوث گوشی موبایل آیفون و تبدیل به هندزفری شدن سمعک‌تان. فقط کافی است بلوتوث موبایل‌تان را روشن کنید، سمعک فراهوشمند زیمنس خودکار به موبایل‌تان وصل می‌شود!

قابلیت انتخاب حالت ماسک در آپ موبایل برای بهتر شنیدن صدای افرادی که ماسک زده‌اند و امکان لب‌خوانی برایتان وجود ندارد. حالت ماسک باعث می‌شود شما صدای فردی را که بر چهره ماسک دارد، بهتر بشنوید و گفتار او را درک کنید. این فناوری تنها و فقط در سمعک پیور زیمنس وجود دارد و هیچ سمعکی در دنیا این قابلیت را ندارد. توانایی تشخیص خودکار پنج محیط صوتی.

سمعک زیمنس مدل Aquaris

با کمک سمعک Aquaris با دور نگه داشتن عناصر طبیعی تنها صدا را بشنویید. مهم نیست که در زندگی خود سرگرم چه کاری هستید مهم اینست که شما می خواهید از تک تک دقایق زندگیتان لذت ببرید. هم اکنون می توانید. میزان فعالیت و سبک زندگی شما اهمیت چندانی ندارد. این مدل از سمعک، ضد شوک، غیر قابل نفوذ در برابر ورود آب، گرد و غبار، عرق و رطوبت است. سمعک Aquaris کیفیت صدایی بی همتا را برای شما به ارمغان می آورد. چه هنگامی که سرگرم باغبانی هستید و چه هنگامی که مشغول ورزش در باشگاه هستید حتی وقت ساختن خانه شنی در ساحل، سمعک Aquaris همواره با شما خواهد بود.

از غوطه خوردن در صدا لذت ببرید

با کمک این سمعک شما می توانید کیفیت صداهای دریافتی محیط خود را افزایش دهید. تعداد کانال و باند مشخص این سمعک باعث شده است که کاربران رضایت خوبی از این مدل داشته باشند.

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Aquaris

بدنه بسیار مقاوم سمعک Aquaris

  • گواهی 68 IP : کاملا ضد آب جهت غوطه ور شدن در آب و کاملا مقاوم در برابر خاک برای کیفیت صدایی غیر قابل انعطاف و ایمنی بالا
  • سطح نرم برای قرار گیری راحت بر پشت گوش بدون اثر لغزندگی
  • قابل اتصال به گیره ورزشی جهت افزایش ایمنی به هنگامی که مشغول فعالیت های ورزشی هستید
سمعک زیمنس
سمعک Aquaris

سمعک زیمنس مدل Carat

مدل Carat یکی از سمعک های باکیفیت گروه زیمنس است. انعطاف پذیری نمایانگر بعد جدیدی از شنوایی پنهان، کوچک، با قرارگیری آسان، سمعک Carat تجربه شنوایی دوگوشی را برای شما به ارمغان می آورد. اینگونه شما می توانید لذتی واقعی را در هر لحظه از زندگی خود با سمعک Carat تجربه کنید. دو مطالعه بالینی مجزا حاکی از آنست که با این فناوری شما می توانید صدا های اطراف را بهتر از افرادی با شنوایی طبیعی بشنوید خصوصا در محیط های سخت شنیداری مانند مهمانی ها. این سمعک به راحتی بر پشت گوش قرار می گیرد.

سمعک کارات برای تمام سلیقه ها در دو مدل موجود است. برخی ازمدل های سمعک Carat قابل شارژ طراحی شده اند. مدل Carat A آن قابل اتصال به سیستم FM می باشد و صدا را مستقیما به گوش های شما می رساند. بعلاوه سمعک کارات از کنترل عالی و قابلیت اتصال برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا به صورت پنهان تنظیمات برنامه سمعک خود را تغییر دهید. ضمن اینکه امکان اتصال به سایر منابع صوتی را برای شما فراهم می کند. لوازم جانبی همچون easyTek , برنامه easyTek و برنامه touchControl شما را قادر می سازند تا از امکانات سمعک خود براحتی بهره مند شوید. سمعک Carat زیمنس از جمله سمعک های RIC (رسیور داخل کانال) با باتری شماره 13 می باشد. این مدل زیمنس دارای ولوم کنترل فشاری می باشد و قابلیت کنترل با استفاده از انواع اپلیکیشن های موبایل را دارد.

این سمعک زیمنس قابلیت اتصال به شارژر مخصوص را دارد. سمعک Carat دارای سیستم وایرلس دوگوشی می باشد و اطلاعات دریافتی از محیط را با یکدیگر به اشتراک می گذارد. برنامه مخصوص مهار و کنترل وزوز گوش در این مدل سمعک زیمنس وجود دارد. استاندارد IP67 سمعک Carat را مقاوم به رطوبت ، عرق و گرد و غبار کرده است. در مدل های پرایمکس، قابلیت پاسخگویی به تلفن بصورت، نیازهای کاربران را در درک گفتار حین برقراری تماس به حداقل رسانده است. میکروفون های چند عملکردی زیمنس امکان دریافت گفتار را در شرایط مختلف فراهم کرده است.  

سمعک زیمنس
سمعک Carat زیمنس

ویژگی های سمعک مدل Carat

– تجربه شنیداری دوگوشی فوق العاده
– پیشرفته ترین فناوری BestSound Technology
– امکان کنترل وزوزگوش و افزایش درک گفتار به صورت همزمان
– امکان شارژ سمعک به منظور استفاده راحت و بی دردرسر
– میکروفن جهت دار به منظور تمرکز بر گفتار
– گزینه ورودی صوتی مستقیم برای مدل carat A
– محفظه درب باتری این سمعک قابل جایگزینی با ورودی صوتی مستقیم است.

نسخه ورودی صوتی مستقیم امکان اتصال به سیستم FM را دارد و صدا را مستقیما به گوش های شما می رساند. این گزینه برای محیط های پر سر و صدا مانند کلاسهای درس کارآمد است

سمعک زیمنس
سمعک Carat

سمعک زیمنس مدل Cellion

سمعک Cellion زیمنس محصول جدید و متفاوت دیگری از این کمپانی می باشد. این سمعک قابل شارژ می باشد و فاقد نیاز به باتری یک بار مصرف می باشد. با استفاده از باتری لیتیومی پرقدرت امکان استفاده از سمعک به مدت 24 ساعت بصورت مداوم و متوالی وجود دارد.  

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس Cellion

قابلیت ضدآب این مدل سمعک زیمنس فراتر از سایر محصولات جدید این کمپانی است و از استاندارد IP68 برخوردار می باشد. مقاومت کامل در برابر آب و رطوبت، عرق و گرد و غبار این سمعک را به مدلی محبوب از نسل پرایمکس زیمنس تبدیل کرده است. امکان برقراری اتصال وایرلس دوگوشی و تبادل اطلاعات محیط با یکدیگر همانند سایر مدل ها، درک گفتار را برای کاربران راحت نموده است. قابلیت پوشش وزوز گوش ، امکان استفاده بصورت CROS و BiCROS، بهره گیری از میکروفون های چندعملکردی از دیگر امکانات ویژه این سمعک زیمنس می باشد.

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Cellion

سمعک زیمنس مدل Motion

سمعک زیمنس مدل Motion یکی از جدیدترین تکنولوژی های شنوایی را داراست. Motion 13 Nx BTE دارای تنوع زیاد بوده و برای افرادی با نیازهای شنوایی متوسط تا شدید یا حتی عمیق ایده آل است. این سمعک صدای شما و صداهای اطراف را هماهنگ می کند و طبیعی ترین صدا و درک گفتار را در محیط های شلوغ فراهم می کند.

 

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل موشن

سمعک Motion زیمنس شامل گروهی کامل از محصولات پشت گوشی است. قابلیت پوشش افت های شنوایی ملایم تا عمیق توسط این گروه زیمنس وجود دارد. مجهز به نسل جدید فناوری BestSound Technology سمعک Motion تجربه شنیداری دو گوشی استثنایی را ارایه می دهد که برای شما امکان درک گفتار در محیط های سخت شنیداری را فراهم می کند. بدین ترتیب شما می توانید از گفتگویی لذت بخش، حتی در میهمانی ها و جشن ها بهره مند شوید. سمعک Motion علاوه بر اینکه راحتی را برای شما به ارمغان می آورد با اتصال به لوازم جانبی به صورت بی سیم امکان انتقال جریان مستقیم صدا را از دستگاه های مجهز به بلوتوث مستقیما به گوش های شما فراهم می کند. بدین ترتیب شما همواره صداهای اطراف خود را به صورت کاملا استریو با وضوح گفتار خواهید شنید.

ویژگی های کلیدی سمعک Motion 

  • تجربه شنیداری دوگوشی فوق العاده- مجهز به پیشرفته ترین نوع از فناوری BestSound Technology از مجموعه فناوری های زیمنس
  • امکان اتصال بی سیم برای کنترل راحت و انتقال جریان صوتی از دستگاه های مجهز به بلوتوث
  • امکان کنترل وزوزگوش و افزایش درک گفتار به صورت همزمان
  • کلید کنترلی دوگانه
  • پوشش نانو جهت محافظت از زنگ زدگی و آسیب دیدگی سمعک توسط رطوبت
  • میکروفن جهت دار به منظور تمرکز بر گفتار
  • مدل های PX و SX سمعک های Motion برای استفاده آسان با قابلیت شارژ
  • مدل SA دارای قابلیت ورودی مستقیم صدا از طریق کفشک صوتی
  • قابلیت برقراری اتصال وایرلس دوگوشی و تبادل اطلاعات دو طرفه
  • قابلیت اتصال به ابزارهای جانبی مختلف و کنترل توسط اپلیکیشن های متنوع موبایل
  • قابلیت شارژ مستقیم، بهره گیری از میکروفون های چندعملکردی
  • امکان پاسخگویی به تلفن بصورت دوگوشی (در مدل پرایمکس)
  • همچنین بهره گیری از استاندارد IP67 (ضد رطوبت ، گردوغبار و عرق) از جمله ویژگی های بارز سمعک زیمنس در این مدل میباشد.

با تولید تکنولوژی پرایمکس زیمنس سایز SP مدل Motion را هم تولید نمود که قابلیت پوشش افت شنوایی عمیق را دارد. امکان استفاده از این مدل سمعک بصورت CROS و BICROS (در مدلهای پرایمکس) وجود دارد.  

 

سمعک زیمنس
ویژگی های سمعک زیمنس مدل موشن

سمعک زیمنس مدل Insio

سمعک insio زیمنس مجموعه محصولات داخل گوشی این کمپانی می باشد. قابلیت پوشش افت های شنوایی ملایم تا شدید توسط این مدل از سمعک زیمنس وجود دارد. حداقل اندازه که حداکثر عملکرد را در زندگی شما به همراه دارد. اجازه ندهید تا افت شنوایی شما را از حرکت در مسیر زندگی بازدارد. سمعک insio راهکار شنوایی سفارشی است که برای هر گوش با توجه به افت شنوایی آن ساخته می شود. این سمعک ممکن است آنقدر کوچک باشد که به سختی دیده شود اما مجموعه ای از عملکردهای باورنکردنی را داراست. فناوری پیشرفته این سمعک به مرور زمان و به طور خودکار خود را با اولویت های شنوایی هر فرد سازگار می کند و کیفیت صدایی عالی و درک گفتار را به همراه دارد.

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل insio

بعلاوه سمعک Insio دارای میکروفن جهت دار دوگوشی OneMic است. حتی کوچکترین مدل های CIC قادرند گفتار روبرو را افزایش دهند. این امر درک گفتار را خصوصا در محیط های پر سر و صدا افزایش می دهد. علاوه بر این سمعک Insio قابلیت اتصال بی سیم به منابع صوتی را از طریق منابع صوتی مجهز به بلوتوث به هر دو گوش داراست. به منظور راحتی کامل در استفاده, تمام مدل ها قابل کنترل از راه دور هستند. Insio ترکیبی از یک تجربه شنوایی و راحتی استثنایی و قرارگیری آسان است که باعث می شود از هر ماجراجویی لذت ببرید. مجهز به پیشرفته ترین نوع از فناوری Best Sound Technology از مجموعه فناوری های زیمنس که امکان اتصال بی سیم برای کنترل آسان جریان صدا از دستگاه های مجهز به بلوتوث را فراهم می کند.

ویژگی های کلی سمعک insio

  • امکان بهره گیری از برنامه مهار و کنترل وزوز گوش
  • برقراری اتصال دوگوشی و امکان تبادل اطلاعات
  • میکروفون های چندعملکردی جهت دار
  • امکان استفاده بصورت CROS و BiCROS (در مدل های پرایمکس)
  • قابلیت پاسخگویی به تلفن بصورت دوگوشی، امکان اتصال به اپلیکیشن ها و لوازم جانبی متنوع
  • همچنین بهره گیری از خاصیت ضدرطوبت ، گرد و غبار و عرق (IP67) از جمله ویژگی های بارز سمعک Insio زیمنس می باشد.

سمعک insio در سایز IIC (کاملا پنهان) یکی از کوچکترین و نامرئی ترین سمعک های دنیا را به کاربران معرفی نموده است.  

سمعک زیمنس
سمعک insio
  •  میکروفن جهت دار در سمعک های داخل گوشی و دو میکروفن در سمعک های ITC که تجربه شنوایی دو گوشی را برای کمک به تمرکز بر گفتار طرف مقابل افزایش می دهند.
  • میکروفن جهت دار دو گوشی OneMic در CIC و دیگر سمعک های سفارشی تک میکروفن که درک گفتار را افزایش می دهند
  • امکان کنترل وزوز گوش و افزایش شنوایی به طور همزمان
  • دریچه تهویه (ونت) برای تهویه مطلوب گوش
  • توری باد (WindScreen) جهت از بین بردن نویز باد 

سمعک داخل گوشی INSIO با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و امکان ارتباط وایرلس با موبایل و تلویزیون  راحتی را برای شما فراهم میکند. تجربه ی شنیدن کاملا طبیعی با سمعک های جدید NX

صدای کاملا شفاف بدون تقویت نویز زمینه

چنانچه شما فردی دارای افت شنوایی می باشین و در ارتباط رو در رو و تلفن مشکل دارید ، سمعک های جدید زیمنس آلمان با تکنولوژی فوق العاده ی NX قادر به حل این مشکل می باشند. این سمعک ها با فوکوس بر صدای مفید گفتاری و کاهش صدای نویز درک گفتار را به حداکثر می رساند. علاوه بر این دارا بودن تکنولوژی بلوتوث در سمعک های زیمنس کمک شایانی به افرادی کرده است که در استفاده روزانه ی خود از تلفن بیشتر استفاده می کنند. این تکنولوژی با برقراری ارتباط بلوتوثی بین سمعک و موبایل پاسخدهی به تلفن را برای کاربر سمعک بسیار راحت کرده است.

صدای شفاف در سمعک INSIO NX 

ویژگی Sound Clarity در سمعک های INSIO  باعث شفاف شنیدن صدای گفتار در محیط های نویزی می گردد. با این تکنولوژی دیگر نگران کاهش درک گفتار در محیط های شلوغ(سالن کنفرانس ، رستوران) نباشید.

 سمعک insio زیمنس و موسیقی

اگر شما هم جز آن دسته از افراد کم شنوایی هستید که به موسیقی علاقه مندید میتوانید در سمعک های زیمنس مدل insio با تکنولوژی StreamLine Mic  به صورت مستقیم موزیک مورد علاقه خود را از دستگاه اپل و یا دستگاه های اندرویدی در سمعک خود دریافت کنید. تکنولوژی جدید Steam Line Mic از شنیدن صدای موسیقی لذت ببرید. با این تکنولوژی جدید موسیقیدان های دارای افت شنوایی می توانند از شنیدن صدای موزیک لذت ببرید.

سمعک زیمنس
سمعک insio زیمنس و موسیقی

 سمعک زیمنس مدل Nitro

قدرت فوق العاده و قابلیت اتصال فوق العاده سمعک Nitro از ویژگی های بارز آن است. از تک تک لحظات زندگیتان در کنار کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید. احساس آرامش خواهید کرد وقتی بدانید با سمعک پشت گوشی Nitro، سمعکی با قدرت خارق العاده می توانید به طرز قابل توجهی بهبود درک گفتار را افزایش دهید. فناوری پیشرفته این سمعک ها به شما کمک می کند تا صدای دوستان، خانواده و همکاران خود راحتی در محیط های سخت شنوایی واضح تر بشنوید.

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Nitro

سمعک nitro سمعکی هوشمند است که نحوه شنیدن را آن طور که مایلید می آموزد و به طور خودکار، مطابق با اولویت های شنیداری شما، خود را با محیط تطبیق می دهد. عملکرد فوق العاده و قابلیت اتصال بی سیم در این سمعک ها بدین معناست که شما می توانید از لوازم جانبی مانند ریموت کنترل برای افزایش راحتی یا انتقال دهندگان جریان صوتی برای درک بهتر صدای تلویزیون و موسیقی استفاده کنید. nitro برای شما قدرت و کیفیت و عملکرد به همراه دارد و به شما کمک می کند تا همواره متصل باقی بمانید و از زندگیتان بیشترین دریافت را داشته باشید. مدل nitro زیمنس مخصوص افتهای شنوایی شدید تا عمیق می باشد. این سمعک در دو مدل داخل گوشی قدرتمند و پشت

گوشی SP وجود دارد و افت های شنوایی شدید تا عمیق را بخوبی پوشش می دهد. امکان برقراری ارتباط وایرلس با لوازم جانبی کارامد مانند MiniTEK و TEK در این مدل سمعک وجود دارد.

ویژگی های قابل توجه سمعک Nitro

  • میکروفن جهت دار- اندازه باتری استاندارد 675
  • ویژگی حذف فیدبک در سمعک های Nitro قرارگیری راحت و بدون سوت را تضمین می کند
  • گواهینامه IP 67: مقاوم در برابر رطوبت، عرق و گرد و غبار
  • ورودی صوتی مستقیم از طریق کفشک صوتی
  • طراحی ظریف مطابق با سیستم ارگونومیکی گوش
  • بهره گیری از میکروفون های چند عملکردی
  • خاصیت ضد رطوبت با استاندارد IP67 تعویض برنامه تلفن بصورت اتوماتیک و قابلیت مهار و کنترل وزوز گوش از ویژگی های بارز این محصول می باشد.

 

سمعک زیمنس
سمعک Nitro

سمعک زیمنس مدل Orion2

سمعک Orion2 زیمنس مجموعه کاملی از سمعک های پشت گوشی ، داخل گوشی و RIC می باشد و قابلیت پوشش افت های شنوایی متنوعی را دارد. امکان اتصال وایرلس به ابزار جانبی EasyTek و کنترل مستقیم توسط اپلیکیشن Touch Control در این مدل فراهم شده است. مدل Orion2 فوق العاده راحت با قابلیت اتصال هوشمند پنهان و پر قدرت است. سمعک های Orion 2 RIC همراه همیشگی شماست که امکان لذت بردن از لحظه لحظه زندگی را برای شما فراهم می کند.

 

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Orion2

این سمعک به اندازه ای کوچک است که به طور کامل در پشت گوش شما پنهان می شود. این سمعک ها تقویت صدایی مورد نیاز را فراهم می کند در حالی که راحتی را از همه نظر برای شما به ارمغان می آورند. طراحی بدنه این سمعک قرارگیری آسان را تضمین می کند و ویژگی های کاربردی آنها تجربه شنوایی بی نظیری را بهمراه دارند.

ویژگی های سمعک زیمنس مدل Orion2

  • طراحی ارگونومیکی و پنهان به منظور قرارگیری آسان- کنترل آسان
  • میکروفن جهت دار کمک به افزایش سطح شنوایی در محیط های سخت شنیداری با تمرکز بر صداهای روبرو و کاهش سر و صدای اطراف
  • امکان تنظیم سمعک مطابق با محیط های شنیداری
  • گزینه حذف فیدبک به منظور حذف صدای آزارهنده سوت
  • نویزر وزوزگوش به منظور حذف صدای وزوز و بالا بردن کیفیت شنوایی به طور همزمان
  • تل کویل
  • قابلیت اتصال بی سیم به منظور انتقال جریان صوتی به کمک easyTek
  • گزینه ریموت کنترل برای تنظیمات دستی پنهان و ساده از طریق برنامه touchControl به کمک تلفن هوشمند
  • برنامه ی مهار و کنترل وزوز گوش
  • بکارگیری میکروفون های چندعملکردی
  • قابلیت ضد رطوبت و گرد و غبار (IP67) از خصوصیات بارز این سمعک می باشد.

سایزهای متنوع سمعک زیمنس در مدل Orion2 محدوده وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش می دهد. محصول جدید کمپانی زیمنس در این گروه مدل SP پشت گوشی می باشد.  

 

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس Intuis2

سمعک زیمنس مدل Sirion2

این سمعک از جمله محصولات مقرون بصرفه این کمپانی می باشد که شامل سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی مختلفی است. مدل Sirion2 ضد رطوبت و گرد و غبار (IP67) بوده و قابلیت کنترل بوسیله اپلیکیشن Touch Control را دارد. میکروفون های چندعملکردی، ظاهر زیبا و قیمت مناسب از جمله خصوصیات ویژه این سمعک می باشد. امکان پوشش افت های شنوایی ملایم تا شدید با استفاده از این مدل  فراهم شده است. محصول جدید زیمنس در این گروه سمعک پشت گوشی SP می باشد که قابلیت پوشش افت های شنوایی عمیق را دارد.  

سمعک زیمنس
زیمنس مدل Sirion2

مشخصات سمعک زیمنس مدل Sirion2

خانواده سمعک Sirion 2 به شما این امکان را می دهد تا به آسودگی از شنیدن صدای زندگی لذت ببرید. این سمعک در مدل های مختلف موجود است و به صورت پنهان در پشت گوش قرار می گیرد. سمعک Sirion 2 می تواند به صورت انحصاری مطابق با خواسته ها و نیازهای شما تنظیم شود. ویژگی های اثبات شده این سمعک ها برای شما تجربه شنوایی راحت و قابل اطمینانی را فراهم می کند. ضمن اینکه شما به راحتی می توانید سمعک های Sirion 2 را از طریق تلفن هوشمند مجهز به سیستم های iOS یا اندروید کنترل کنید. به سادگی برنامه touch Control را به صورت رایگان دانلود کنید و به سادگی ارسال پیام کوتاه تنظیمات سمعک خود را به کمک تلفن هوشمند تغییر دهید.  

سمعک زیمنس مدل Intuis2

این مدل از محصولات Basic این کمپانی می باشد که در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است. طراحی جدید این سمعک نسبت به قیمت پایین و بصرفه آن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. امکان پوشش افت های شنوایی ملایم تا عمیق در این سمعک وجود دارد. پوشش ضد رطوبت و گرد و غبار (IP67) طول عمر مناسبی را به این سمعک بخشیده است. میکروفون های چندعملکردی در این سمعک، دریافت گفتار را از جهات مختلف آسان نموده است.  

سمعک زیمنس
سمعک زیمنس مدل Intuis2

 برای دریافت اطلاعات بیشتر به کلینیک های جهان سمعک مراجعه نموده و یا تماس حاصل فرمایید.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *