Search
Close this search box.

لوازم جانبی سمعک ها

لوازم جانبی سمعک ها

لوازم جانبی سمعک ها شامل موارد زیر است.

  1. ایزی تک برای سمعک زیمنس
  2. کانکت کلیپ
  3. TV ترانسیمتر
  4.  FM
  5. ریموت کنترل
  6. Mini Tek
  7. Easy pocket برای سمعک اتیکن
  8. اپلیکشین اندروید
  9. هوک سمعک
  10.  شلنگ قالب سمعک
  11.  شارژر سمعک
  12. رطوبت گیر سمعک

EasyTek در سمعک های زیمنس

این ریموت کنترل سبک و شیک، سمعک شما را به صورت بی سیم به بسیاری از دستگاه های مجهز به بلوتوث متصل می کند و صدا را از تلویزیون، دستگاه پخش کننده موسیقی، تلفن و سایر سیستم های صوتی به طور مستقیم به گوش های شما می رساند. علاوه بر این، بعنوان ریموت کنترل عمل می کند و امکان تنظیم تمام برنامه های سمعک را فراهم می کند.

لوازم جانبی سمعک زیمنس ایزی تک

ویژگی های ایزی تک

  • ریموت کنترل و انتقال دهنده صدا
  •  ورودی بی سیم بلوتوث و ورودی مستقیم صدا
  • امکان اتصال به دستگاه هایی مانند تلویزیون، لپ تاپ و تلفن های هوشمند
  • جابجایی آسان

برنامه touchControl یکی از اپلیکیشن های محبوب سمعک

امکان کنترل آسان سمعک تنها با یک اشاره با کمک این برنامه انجام می شود. سازگار با سیستم های اندروید و iOS. این اپلیکیشن برای شما امکان تغییر برنامه های شنوایی، تنظیم صدا، تغییر صداهای زیر و بم را از طریق تلفن های هوشمند فراهم می کند و بهتر از همه اینکه این برنامه به صورت رایگان در Google Play Store و Apple APP Store قابل دانلود است. اگر برای این برنامه به مشکل خوردید با ما تماس بگیرید.

لوازم جانبی سمعک

لوازم جانبی سمعک فوناک

ریموت کنترل

از دیگر وسایل جانبی سمعک ها است که با حضور سایر لوازم، کاربرد آن کمتر شده است.

لوازم جانبی سمعک
ریموت کنترل

easy Pocket

  • ریموت کنترل ساده با کیفیت برای دسترسی آسان
  • کارکردن راحتی دارد
  • تنظیمات easyPocket  به راحتی قابل انجام است
  • دسترسی به تنظیمات سمعک را برای شما آسان تر از گذشته می کند

 

لوازم جانبی سمعک اتیکن

miniTek

miniTek ریموت کنترلی هوشمند و انتقال دهنده جریان صوتی به صورت خودکار است. این ریموت کنترل تمام ابزارهای مجهز به فناوری های پیشرفته را با سمعک ها ی شما همزمان سازی می کند و به طور همزمان شما را به چندین دستگاه مختلف وصل می کند.

ویژگی های Mini tek

  • ریموت کنترل و انتقال دهنده جریان صوتی
  • انتقال سیگنال های صوتی به هر دو گوش با صدای استریوی واقعی
  • قابل استفاده در سمعک های بی سیم زیمنس
  • قابل اتصال به سمعک ها ی cic (رسیور داخل کانال)

 

لوازم جانبی سمعک

 

لوازم جانبی سمعک اتیکن

لوازم جانبی سمعک یونیترون

از معروفترین لوازم جانبی سمعک های یونیترون می توان به TV Connector اشاره کرد. در واقع عملکرد این وسیله مانند EasyTek در زیمنس است.

لوازم جانبی سمعک ویدکس

لوازم جانبی سمعک های ویدکس مجموعه ی متنوعی را شامل می شود. این مجموعه شامل COM-DEX ،UNI-DEX، CALL-DEX، PHONE-DEX 2، FM+DEX هستند.

لوازم جانبی سمعک فوناک

برنامه ی Online Hearing Test یکی از اپلیکشین های محبوب سمعک های فوناک است. با کمک این برنامه می توانید وضعیت شنوایی خود را تست کنید. البته که این اپلیکیشن حساسیت بالایی ندارد.

لوازم جانبی سمعک برنافون

معروفترین لوازم جانبی سمعک برنافون SoundClip-A نام دارد. دیگر لوازم جانبی این سمعک ها شامل: RC-A remote control ،TV adapter و ریموت کنترل است.

خرید لوازم جانبی سمعک های زیمنس، اتیکن، ویدکس، یونیترون، فوناک

برای خرید لوازم جانبی سمعک ها کافیست با ما نماس گرفته و درخواست خودرا بیان کنید. لازم به ذکر است بعد از خرید سمعک و لوازم جانبی  موردنظر، کلیه ی آموزش های آن به کاربر داده می شود.

سایر لوازم جانبی سمعک ها

  • شلنگ سمعک
  • هوک سمعک
  • تین تیوب سمعک

شلنگ سمعک

شلنگ سمعک یک قطعه لوله ای مانند  است که معمولا بعد از شش ماه به دلیل خشک شدن پاره می شود. در بعضی موارد نیز به دلیل اشتباه درآوردن سمعک از گوش موجب پارگی می شود.

تعویض شلنگ

معمولا هر 6 ماه نیاز به تعویض شلنگ قالب گوش پیش می آید و انجام آن خیلی راحت است. برای این کار، ابتدا با مقداري مته کاری، سوراخ قالب گشاد شود، داخل را با مته چند بار و خیلی خوب تراشیده شود و با استفاده از حلال، هر گونه چسب یا مواد زاید ناشی از مته کاري را پاک کنیم.

مطمئن شوید که انتهای بیرونی شلنگ تا شده، به سمت بالا و درست در جلوي لاله ی گوش باشد. اگر جهت شلنگ خیلی به سمت عقب باشد، وقتی سمعک به آن وصل شود، فشار زیادی بر جلوي لاله ی گوش وارد می آورد. اگر شلنگ خیلی به سمت جلو باشد، سمعک را از بالاي گوش فرد بلند و خارج خواهد کرد.

ساخت قالب گوش بعد از قالب گیری

تعویض شلنگ سمعک به ظاهر یک کار ساده است اما اگر فرد حرفه ای آن را انجام ندهد، احتمال آسیب به قالب سمعک وجود دارد.

نمونه شلنگ یا تیوب سمعک

 

هوک سمعک

هوک سمعک قطعه‌ای پلاستیکی در سمعک‌های پشت‌گوشی است که رابط بین سمعک و قالب گوش است. هوک سمعک قلابی شکل بوده و علاوه بر انتقال صدا، وظیفه نگه‌داشتن سمعک بر روی گوش را نیز بر عهده دارد. دستکاری زیاد هوک سمعک موجب هرز شدن آن می شود و در سمعک های رکستون شایع است.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *