Search
Close this search box.

سمعک ریساند و انواع مدل های آن در سال 1402

سمعک ریساند بخشی از مجموعه ی بزرگ GN می باشد که از سال 1943 فعالیت خود را در زمینه سمعک بصورت حرفه ای آغاز نموده است. این کمپانی یکی از فعال ترین سازنده های سمعک است که دارای 80 نمایندگی رسمی در کشور های مختلف است. ابداع تکنولوژی های جدید همواره بخشی از اهداف این کمپانی می باشد و موفقیت ابداعات آن را می توان الگوبرداری صحیح و حرفه ای از سیستم شنوایی طبیعی در نظر گرفت.

تکنولوژی SURROUND SOUND (صدای فراگیر) در سمعک ریساند

سمعک ریساند

 

استراتژی پردازشی ریساند تکنولوژی صدای فراگیر این کمپانی است که مجموعه ای از امکانات و قابلیت ها را به سمعک های خود اختصاص داده است. الگوی تکنولوژی صدای فراگیر ، شنوایی طبیعی انسان از لاله ی گوش تا مغز است و عملکرد های هوشمندانه سمعک ها عینا مطابق با سیستم شنوایی انسان است. قلب تمام تکنولوژی این سمعک ها، SURROUND SOUND است که به تفصیل اصلی ترین بخش های آن می پردازیم:

عملکرد هوشمندانه و کیفیت صدای طبیعی سمعک ریساند

یکی از عملکرد های پیشرفته ی این سمعک شناسایی محیط و تغییر خصوصیات پویای سمعک بر اساس صداهای ورودی است که دقیقا عملکردی مشابه سیستم شنوایی طبیعی را نشان می دهد. قرار گرفتن در محیط ها و شرایط مختلف چالش هایی را برای افراد دارای کم شنوایی خصوصا از نوع حسی عصبی ایجاد می کند. و با توجه به اینکه گوش این افراد پس از بروز کم شنوایی توانایی تطابق با شرایط جدید را نخواهد داشت، عملکرد هوشمندانه ی این سمعک ها رضایتمندی چشم گیری را از جانب کاربران به همراه داشته است.

سمعک های ریساند با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

با قرار گرفتن در محیط جدید سمعک ریساند بصورت اتوماتیک محیط را شناسایی نموده و جهت دریافت، کیفیت و شدت صدا را تغییر می دهد. یکی دیگر از ناتوانی های حاصل از افت شنوایی کاهش قدرت تمرکز و استخراج اصوات هدف خصوصا در محیط های شلوغ است. تکنولوژی صدای فراگیر در این سمعک امکانات ویژه ای را برای کاربران فراهم کرده است و با تغییرات صحیح و کارآمد این امکانات بهترین شرایط را در هر محیط برای فرد فراهم می کند.

 

سمعک ریساند بصورت هوشمند روی گفتار تمرکز می کند.

سیستم وایرلس

سیستم شنوایی طبیعی انسان با استفاده از برقراری ارتباط بین دو گوش و به اشتراک گذاشتن اطلاعات دریافت شده در دو نیمکره ی مغز ، قابلیت تمرکز بر اصوات و توجه شنیداری را فراهم می کند. سمعک ریساند با استفاده از برقراری ارتباط وایرلس بین دو سمعک کاربر، اطلاعات دریافتی از دوطرف را به اشتراک گذاشته و قابلیت تمرکز بر گفتار را به کاربران هدیه می دهد. با استفاده از این تکنولوژی، کیفیت صدا حدود 80 درصد افزایش یافته و همچنین به راحتی می توان اصوات هدف را از بین سرو صداهای محیط استخراج کرد.

سمعک ریساند با موبایل ارتباط مستقیم برقرار می کند.

امکان اتصال مستقیم و بدون نیاز به وسایل جانبی با موبایل های هوشمند iPhone و Samsung در این سمعک فراهم شده است. در این شرایط موبایل کاربر به عنوان ریموت کنترل عمل می نماید و با استفاده از آن می توان بلندی صدا و جهت دریافت آن و همچنین برنامه های سمعک را انتخاب نمود. مکالمات تلفنی و صدای موسیقی در حال پخش در موبایل کاربر بصورت مستقیم به سمعک منتقل می شود و علاوه بر حفظ آگاهی از صداهای محیطی، کیفیت صدای بالایی برای کاربر فراهم می شود.

سمعک ریساند با موبایل های سامسونگ و آیفون ارتباط مستقیم برقرار می کند.

لوازم جانبی متنوع و کارآمد مخصوص این برند سمعک ، قابلیت های مختلفی را برای کاربران به همراه دارد:

ریموت کنترل

دستگاه ریموت کنترل مخصوص سمعک های وایرلس امکان تغییر دادن ولوم سمعک، تغییر برنامه و mute کردن صدا را برای کاربران فراهم می کند. این دستگاه دارای مانیتور رنگی می باشد و امکان مشاهده ی سطح شدت صدا، برنامه های سمعک و میزان شارژ باتری سمعک را به کاربر می دهد.

سمعک های ریساند دارای ریموت کنترل پیشرفته هستند.

Phone Clip+

سمعک های وایرلس پایه برای برقراری ارتباط با موبایل های هوشمند نیازمند اتصال به دستگاهی به نام Phone Clip+ دارند. این دستگاه علاوه بر ایفای نقش رابط بین سمعک ریساند و موبایل، عملکرد ریموت کنترل را هم برای کاربر انجام می دهد. با استفاده از این ابزار جانبی صدای مکالمات تلفنی و موسیقی بطور مستقیم به سمعک انتقال می یابد و سمعک ها علاوه بر دریافت صدای محیط، عملکردی شبیه به هندزفری بلوتوثی در اختیار کاربر قرار می دهند.

 

سمعک های ریساند قابلیت اتصال به موبایل دارند.

TV Streamer

این دستگاه ارتباط بین سمعک های وایرلس و انواع تلویزیون را برقرار می کند و صدای تلویزیون را بصورت مستقیم به سمعک ها منتقل می کند. رابط های ویژه ی این دستگاه امکان اتصال آن را با انواع تلویزیون ها فراهم می کند.

سمعک های ریساند قابلیت اتصال به تلویزیون را دارند.

Micro MIC و Multi MIC دستگاه ویژه برای افزایش درک گفتار

یکی از نیاز های اصلی کاربران سمعک دریافت صدای شفاف از فواصل دور و در فضاهایی خاص مانند کلاس های درس، سالن های کنفرانس و جلسات است. با استفاده از دو دستگاه جدید ارائه شده توسط کمپانی سمعک ریساند صدای گوینده یا گوینده ها بطور مستقیم به سمعک های کاربر منتقل شده و تاثیر منفی مربوط به صداهای مزاحم و سروصداهای محیط از بین می رود. مهمترین مساله در رشد تحصیلی کودکان کم شنوا و ناشنوا در کلاس های درس، دریافت صدای معلم با کیفیت بالا و واضح است که این سمعک ها با استفاده از تکنولوژی بالا به آن دست یافته است. این سیستم ها جایگزین مقرون بصرفه و پرکاربردتر و کم دردسر تری برای سیستم های FM هستند.

سیستم وایرلس ریساند جایگزینی مطمئن برای سیستم های FM پردردسر

سیستم GPS (یابنده)

با استفاده از اپلیکیشن Smart سمعک ریساند می توانید مکان یا آخرین نقطه ای که سمعک روشن بوده است را برروی نقشه گوگل ببینید. اگر سمعک تان را گم کرده اید با استفاده از این سیستم براحتی می توانید آن را پیدا کنید. یکی دیگر از کاربردهای سیستم GPS این است که تنظیمات مخصوص محیط های پر کاربرد (مانند منزل و محل کار) را برای بیمار بصورت اتوماتیک اعمال می کند. عملکرد این سیستم به این صورت است که با استفاده از اپلیکیشن محیط های پرکاربرد برروی نقشه انتخاب شده و تنظیمات منحصر به هر محیط توسط ادیولوژیست انجام می گیرد. پس از وارد شدن به محیط های مورد نظر برنامه ها و تنظیمات سمعک به صورت اتوماتیک تغییر می کند و حداکثر رضایت مندی کاربر فراهم می شود.

اگر سمعکتان گم شود براحتی می توانید آن را پیدا کنید.

TSG سیستم مهار وزوز گوش

سمعک ریساند یکی از پرقدرت ترین سیستم های مهار و کنترل وزوز گوش را در سال های اخیر در سمعک های هوشمند خود قرار داده است. معمولا قبل از تجویز و تنظیم این سیستم، شرایط وزوز گوش شما توسط ادیولوژیست بررسی و اندازه گیری می شود. پس از اندازه گیری دقیق، سیستم TSG سمعک ریساند برای کاربر تنظیم می گردد. با استفاده از این سیستم می توان صداهای متنوعی را برای مهار وزوز گوش تولید کرد. مجموعه اصوات مهار کننده ی وزوز گوش در این سمعک ها شامل انواع نویزهای پوشش دهنده و همچنین صداهای طبیعی بی نظیر مانند صدای آبشار، باد، موج اقیانوس می باشد.

خاصیت ضدآب

سمعک ریساند از سال 2014 تاکنون همه ی محصولات خود را ضدآب و مقاوم به گرد و غبار تولید کرده است. همه ی محصولات بر روی خود دارای پوشش پلیمری نانو می باشند که باعث دریافت استاندارد IP68 توسط این کمپانی است. تکنولوژی نانو باعث نیاز کمتر این سمعک ها به تعمیرات و خرابی کمتر شده است.

همه ی سمعک های ریساند ضدآب هستند.

معرفی مدل های مختلف سمعک ریساند

مدل LINX 

پیشرفته ترین محصولات سمعک ریساند در گروه LINX جای گرفته است. جدیدترین سمعک های این گروه شامل مدل های LINX3D می باشد که با استفاده از آن توانایی کاربر در درک گفتار خصوصا در محیط های شلوغ حدود 50 درصد،  وضوح صدا و کیفیت آن حدود 80 درصد و قابلیت تمرکز بر گفتار در شرایط و محیط های شلوغ حدود 40 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، سمعک LINX3D قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و ادیولوژیست می تواند این مدل از سمعک را از فاصله ی دور بدون حضور بیمار تنظیم کند. تنظیم سمعک از راه دور با استفاده از نرم افزار SmartFit انجام می شود و نیاز به حضور بیمار در کلینیک کاهش می یابد.

سمعک های LINX ریساند دارای مدل های مختلف است.

شماری از تکنولوژی های سمعک های LINX

  • برقراری ارتباط مستقیم بین سمعک و موبایل های هوشمند بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص
  • بهرمندی از اپلیکیشن های ویژه موبایل با کارایی های متنوع و امکان تغییر خصوصیات سمعک با استفاده از ریموت کنترل هوشمند موبایل
  • مجهز به وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دارای قابلیت اتصال به وسایل جانبی کارآمد مانند ریموت کنترل

سمعک ریساند قابلیت اتصال به وسایل جانبی حرفه ای را دارد.

  • مدل سازی دقیق شنوایی واقعی انسان و امکان برقراری ارتباط دوگوشی بین سمعک های ریساند روی دو گوش
  • پردازنده ی سه بعدی مخصوص سمعک ریساند با قابلیت تمرکز بر صداها و جهت یابی دقیق (Spatial Sense)
  • بهره گیری از تکنولوژی ویژه سمعک ریساند برای مهار وزوز گوش تحت عنوان TSG
  • بهره مندی از حالت ویژه ی موسیقی و پردازنده ی مخصوص سمعک ریساند تحت عنوان Music Mode
  • تنظیم اتوماتیک سطح شدت و جهت دریافت صدا با استفاده از تکنولوژی هوشمند سمعک ریساند و شناسایی سریع محیط و اعمال برنامه ی ویژه هر محیط بطور دقیق
  • مجهز به تکنولوژی انتقال دهنده ی فرکانسی و جبران مناطق مرده حلزون و افزایش درک گفتار
  • استفاده از میکروفون های چندگانه دارای عملکرد های متنوع با قابلیت تمرکز اتوماتیک بر گفتار
  • مهار هوشمند و اتوماتیک نویز محیط و نویز باد و فراهم کردن راحتی شنیداری بهنگام وزش شدید باد
  • بهره مندی از استاندارد IP68 (ضدآب) و توانایی مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک
  • فعالسازی برنامه ی مخصوص تلفن به نام PhoneNOW بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تغییر دستی برنامه
  • بهره مندی از سیستم GPS و یابنده سمعک ریساند

سمعک LINX ریساند مستقیما به موبایل های هوشمند متصل می شود.

سمعک ریساند مدل UP Smart مخصوص اطفال

سمعک های سوپر پاور ریساند محصول ویژه این کمپانی برای کودکان و نوجوانان است. کودکان و نوجوانان برای یادگیری زبان و گفتار نیاز به کیفیت صدای بالاتر و عاری از نویز دارند. علاوه بر این می توان به تاثیر افت شنوایی در افت تحصیلی کودکان در شرایط سخت مدرسه اشاره کرد. سمعک ریساند با ارائه راهکارهای حرفه ای و طراحی نوین سمعک های مخصوص اطفال گام بلندی در کمک به این گروه سنی برداشته است.

سمعک UP Smart ریساند مخصوص اطفال است.

سیستم وایرلس سمعک هاي  Up Smart قابلیت اتصال به وسایل جانبی بسیار کارامد به نام مولتي ميكروفون (multi mic) و ميكرو ميكروفون (micro mic) را فراهم کرده است و با استفاده از این ابزار های حرفه ای علاوه بر حذف صداهای مزاحم در کلاس، کیفیت صدای معلم را برای کودکان بصورت شفاف تر منتقل می کند. علاوه بر این خصوصیت می توان به فرمول های تنظیمی ویژه ی اطفال اشاره کرد که در سمعک های ریساند به خوبی طراحی شده است. قفل درب باتری و چراغ LED هشدار دهنده به والدین سمعک ریساند را به یک سمعک حرفه ای برای اطفال تبدیل کرده است. سمعک های ویژه اطفال تنها در مدل های پشت گوشی و در رنگ های مختلف در دسترس اند.

سمعک UP Smart ریساند دارای رنگ های جذاب برای اطفال می باشد.

تکنولوژی های سمعك های Up Smart ریساند

  • برقراری ارتباط مستقیم بین سمعک ریساند و موبایل های هوشمند بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص
  • بهره مندی از اپلیکیشن های ویژه موبایل با کارایی های متنوع و امکان تغییر خصوصیات سمعک ریساند با استفاده از ریموت کنترل هوشمند موبایل
  • مجهز به وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دارای قابلیت اتصال به وسایل جانبی کارآمد مانند ریموت کنترل، مینی میکروفون و مولتی میکروفون (جایگزین های کارآمدتر و کم هزینه تر سیستم FM)
  • مدل سازی دقیق شنوایی واقعی انسان و امکان برقراری ارتباط دوگوشی بین سمعک های دو گوش و افزایش کیفیت سیگنال برای کودکان
  • پردازنده ی سه بعدی مخصوص سمعک ریساند با قابلیت تمرکز بر صداها و جهت یابی دقیق (Spatial Sense)
  • قفل قابل تنظیم درب باتري و جلوگیری از بلعیدن باتری توسط کودکان
  • مجهز به LED هشدار دهنده و نشانگر عملکرد باتری و سمعک ریساند
  • تنظیم اتوماتیک سطح شدت و جهت دریافت صدا با استفاده از تکنولوژی هوشمند سمعک ریساند و شناسایی سریع محیط و اعمال برنامه ی ویژه هر محیط بطور دقیق
  • مجهز به تکنولوژی انتقال دهنده ی فرکانسی و جبران مناطق مرده حلزون و افزایش درک گفتار
  • استفاده از میکروفون های چندگانه دارای عملکرد های متنوع با قابلیت تمرکز اتوماتیک بر گفتار
  • مهار هوشمند و اتوماتیک نویز محیط و نویز باد و فراهم کردن راحتی شنیداری بهنگام وزش شدید باد
  • بهره مندی از استاندارد IP68 (ضدآب) و توانایی مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک
  • فعالسازی برنامه ی مخصوص تلفن به نام PhoneNOW بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تغییر دستی برنامه
  • بهره مندی از سیستم GPS و یابنده سمعک ریساند

 

سمعک UP Smart مخصوص اطفال است.

سمعک ریساند مدل ENZO2

سمعک ریساند محصول ویژه و منحصربفردی را برای افراد دارای افت شنوایی شدید تا عمیق تحت عنوان ENZO2 تولید کرده است. طراحی حرفه ای سمعک ریساند باعث کوچکتر شدن این محصول نسبت به محصولات مشابه دیگر کمپانی ها شده است. قدرت سمعک ENZO2 ریساند بسیار بالا بوده و افت های شنوایی تا 120 دسی بل را براحتی پوشش می دهد. امکانات ویژه سمعک ریساند برای پاسخگویی به تلفن و گوش دادن به موسیقی که برای افراد دارای افت شنوایی شدید تا عمیق بسیار حائز اهمیت است کارامد می باشد. رمز موفقیت سمعک ریساند در این زمینه سیستم وایرلس قوی و امکان برقراری ارتباط مستقیم و قوی به موبایل های هوشمند و وسایل جانبی کارامد می باشد.

سمعک های ریساند مستقیما به موبایل متصل می شوند.

امکانات سمعک ENZO2 ریساند

  • برقراری ارتباط مستقیم بین سمعک ریساند و موبایل های هوشمند بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص
  • بهره مندی از اپلیکیشن های ویژه موبایل با کارایی های متنوع و امکان تغییر خصوصیات سمعک ریساند با استفاده از ریموت کنترل هوشمند موبایل
  • مجهز به وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دارای قابلیت اتصال به وسایل جانبی کارآمد مانند ریموت کنترل
  • مدل سازی دقیق شنوایی واقعی انسان و امکان برقراری ارتباط دوگوشی بین سمعک های دو گوش
  • پردازنده ی سه بعدی مخصوص سمعک ریساند با قابلیت تمرکز بر صداها و جهت یابی دقیق (Spatial Sense)
  • بهره گیری از تکنولوژی ویژه سمعک ریساند برای مهار وزوز گوش تحت عنوان TSG
  • بهره مندی از حالت ویژه ی موسیقی و پردازنده ی مخصوص ریساند تحت عنوان Music Mode
  • تنظیم اتوماتیک سطح شدت و جهت دریافت صدا با استفاده از تکنولوژی هوشمند ریساند و شناسایی سریع محیط و اعمال برنامه ی ویژه هر محیط بطور دقیق

سمعک های ریساند قابلیت هوشمند و شناسایی محیط را دارند.

  • مجهز به تکنولوژی انتقال دهنده ی فرکانسی و جبران مناطق مرده حلزون و افزایش درک گفتار
  • استفاده از میکروفون های چندگانه دارای عملکرد های متنوع با قابلیت تمرکز اتوماتیک بر گفتار
  • مهار هوشمند و اتوماتیک نویز محیط و نویز باد و فراهم کردن راحتی شنیداری بهنگام وزش شدید باد
  • بهره مندی از استاندارد IP68 (ضدآب) و توانایی مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک
  • فعالسازی برنامه ی مخصوص تلفن به نام PhoneNOW بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تغییر دستی برنامه
  • بهره مندی از سیستم GPS و یابنده سمعک ریساند

سمعک ریساند مدل ENYA

سمعک های enya ریساند در سایزها و مدل های مختلف موجود می باشد.

سمعک ریساند در سال 2016 محصول جدید خود را به بازار معرفی نمود. سمعک های گروه ENYA ریساند در گروه سمعک های مقرون بصرفه قرار دارد. علاوه بر قیمت مناسب قابلیت وایرلس در این گروه از سمعک های ریساند فراهم شده است. سمعک ریساند در این گروه به لوازم جانبی پیشرفته و کارامد متصل شده و امکانات ویژه ای را برای کاربران فراهم می کند.

سمعک های وایرلس ریساند قابلیت اتصال به موبایل دارند.

برخی از امکانات سمعک های ENYA 

  • مجهز به وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دارای قابلیت اتصال به وسایل جانبی کارآمد مانند ریموت کنترل
  • بهره مندی از اپلیکیشن های ویژه موبایل با کارایی های متنوع و امکان تغییر خصوصیات سمعک ریساند با استفاده از ریموت کنترل هوشمند موبایل
  • فعالسازی برنامه ی مخصوص تلفن به نام PhoneNOW بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تغییر دستی برنامه
  • استفاده از میکروفون های چندگانه دارای عملکرد های متنوع با قابلیت تمرکز اتوماتیک بر گفتار
  • تنظیم اتوماتیک سطح شدت و جهت دریافت صدا با استفاده از تکنولوژی هوشمند سمعک ریساند و شناسایی سریع محیط و اعمال برنامه ی ویژه هر محیط بطور دقیق
  • مهار هوشمند و اتوماتیک نویز محیط و نویز باد و فراهم کردن راحتی شنیداری بهنگام وزش شدید باد
  • بهره مندی از استاندارد IP68 (ضدآب) و توانایی مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک
  • بهره گیری از تکنولوژی ویژه سمعک ریساند برای مهار وزوز گوش تحت عنوان TSG

سمعک های داخل گوشی ریساند دارای سایز بسیار کوچکی است.

سمعک ریساند مدل MAGNA 

سمعک MAGNA ریساند شامل سمعک های سوپرپاور دیجیتال می باشد که مخصوص کاربران دارای افت شنوایی شدید تا عمیق می باشد. ولوم کنترل چرخشی این سمعک امکان تنظیم دستی سطح شدت صداها را بسیار راحت کرده است. سمعک ریساند در گروه MAGNA دارای دو مدل 6 و 9 کاناله می باشد. فرمول تنظیمی ویژه بزرگسالان و اطفال در این مدل از سمعک ریساند قابل تنظیم است.

سمعک های MAGNA ریساند برای افت های شدید تا عمیق مناسب است.

برخی از امکانات سمعک MAGNA ریساند

  • تنظیم اتوماتیک سطح شدت و جهت دریافت صدا با استفاده از تکنولوژی هوشمند سمعک ریساند و شناسایی سریع محیط و اعمال برنامه ی ویژه هر محیط بطور دقیق
  • فعالسازی برنامه ی مخصوص تلفن به نام PhoneNOW بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تغییر دستی برنامه
  • بهره مندی از استاندارد IP68 (ضدآب) و توانایی مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک
  • استفاده از میکروفون های چندگانه دارای عملکرد های متنوع با قابلیت تمرکز اتوماتیک بر گفتار
  • فرمول های تنظیمی کارامد مخصوص سمعک ریساند برای افراد دارای افت شنوایی شدید تا عمیق و اطفال
  • مجهز به تکنولوژی انتقال دهنده ی فرکانسی و جبران مناطق مرده حلزون و افزایش درک گفتار در مدل MAGNA4
  • مهار هوشمند و اتوماتیک نویز محیط و نویز باد و فراهم کردن راحتی شنیداری بهنگام وزش شدید باد در مدل  MAGNA4

سمعک ریساند  مدل VEA

سمعک های VEA علاوه بر قیمت مناسب دیجیتال می باشند.

پایه ترین سمعک های دیجیتال ریساند VEA نام دارد. این گروه از سمعک ها در سه مدل 4 ، 6 و 7 کاناله موجود هستند. قیمت این مدل بسیار مناسب بوده و تقویت مناسب و کیفیت صدای شفافی را برای کاربر فراهم می کند. مدل های VEA1 و VEA2 دیجیتال پایه و مدل VEA3 دارای عملکرد هوشمند است. سمعک ریساند در این گروه شامل مدل های داخل گوشی، پشت گوشی و RIC می باشند و افت های شنوایی ملایم تا شدید را براحتی تقویت می کنند.

 

سمعک های VEA ریساند در مدل های مختلف موجود است.

امکانات سمعک ریساند  مدل VEA 

  • فعالسازی برنامه ی مخصوص تلفن به نام PhoneNOW بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تغییر دستی برنامه در دو مدل VEA2 و VEA3
  • بهره مندی از استاندارد IP68 (ضدآب) و توانایی مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک

سمعک های VEA ریساند علاوه بر قیمت پایین ضدآب هستند.

  • استفاده از میکروفون های چندگانه دارای عملکرد های متنوع با قابلیت تمرکز اتوماتیک بر گفتار
  • مدلسازی دقیق سیستم شنوایی انسان و فراهم کردن کیفیت صدای واضح و افزایش میزان درک گفتار
  • تنظیم اتوماتیک سطح شدت و جهت دریافت صدا با استفاده از تکنولوژی هوشمند ریساند و شناسایی سریع محیط
  • مهار هوشمند و اتوماتیک نویز محیط و حذف صداهای مزاحم با استفاده از تکنولوژی کاهنده نویز

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های ریساند و تکنولوژی های جدید به کلینیک های جهان سمعک مراجعه نمایید.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *