Search
Close this search box.

سمعک ویدکس دانمارک نخستین تولیدکننده ی سمعک های کاملا دیجیتال

motion.2 سمعک

سمعک ویدکس تولیدات یک کمپانی به همین نام در کشور دانمارک است. این کمپانی نخستین تولیدکننده ی سمعک های فول دیجیتال در جهان است. سمعک ویدکس با بیش از 50 سال تجربه، هرساله محصولات جدید خود را با تکنولوژی و طراحی نو به بازار عرضه می کند. یکی از مهمترین تولیدات این کمپانی، سمعک های داخل گوشی بسیار ریز می باشد. همچنین کیفیت صدای صاف سمعک های ویدکس دانمارک این برند را به یکی از پربازده ترین سمعک های موجود در بازار تبدیل کرده است. از جمله تکنولوژی های جدید سمعک های ویدکس می توان به رده ی unique اشاره کرد که در سال 2015 توسط این کمپانی عرضه شد.

کمپانی سمعک ویدکس در دانمارک

مدل های سمعک ویدکس

مشخصات کلی گروه unique

این سمعک ها صداهای دریافتی از دوطرف را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و خاصیت دو گوشی شنوایی انسان را به خوبی شبیه سازی می کند. همچنین خاصیت هوشمند گروه unique سمعک ویدکس تحت عنوان تکنولوژی sound class نام گرفته است و محیط را به سرعت شناسایی می کند و برنامه ی سمعک را بصورت اتوماتیک تغییر می دهد. این تکنولوژی نیاز به تغییر دستی برنامه های سمعک را کاهش داده است.

از دیگر تکنولوژی های این سمعک ها در گروه unique می توان به حافظه ی داخلی و ثبت اطلاعات محیط های شنیداری مختلف اشاره کرد. سمعک های unique اصوات مختلف اعم از آهسته ترین و بلندترین اصوات را بدون تغییر کیفیت تقویت می کنند. مدارات کنترل کننده ی نویز باد و نویز محیط باعث افزایش ۵۷ درصدی درک گفتار در تشخیص کلمات توسط کاربران سمعک شده است. سیستم پردازش صدا در این سمعک ها، jump نام دارد. سمعک های unique همگی دارای مدار کنترل کننده ی وزوز گوش می باشند. این گروه سمعک ویدکس، در مدل های داخل گوشی ، پشت گوشی و RIC در دسترس است. سری داخل گوشی این سمعک ها افت های شنوایی تا 65 دسی بل را براحتی پوشش می دهد. همچنین سری های RIC دارای بلندگوهای مختلف بوده و براساس افت شنوایی انتخاب می گردد. سمعک های Unique در مدل های پشت گوشی افت شنوایی حدود 90 دسی بل را به خوبی پوشش می دهد.

مشخصات کلی گروه Dream 30

گروه Dream 30 از رده های جدید سمعک های ویدکس می باشد که علاوه بر قیمت مناسب، قابلیت وایرلس را در رده ی Basic در اختیار کاربران قرار داده است. از ویژگی های گروه Dream 30 می توان به سیستم True Input اشاره کرد که کیفیت صدای سمعک را در هر شرایطی حفظ می کند. همچنین این گروه از سمعک ها دارای مدارات کنترل کننده ی سوت سمعک می باشد. گروه Dream 30 سمعک ویدکس دارای 3 کانال می باشد. همچنین قابلیت تنظیم میکروفون ها در حالت های تمرکز بر محیط بصورت 360 درجه و تمرکز ویژه بر گفتار وجود دارد. این گروه از سمعک ویدکس در رده های داخل گوشی نامرئی و پشت گوشی معمولی و پاور در دسترس می باشد.

سمعک dream30 ویدکس

مشخصات کلی گروه Super سمعک ویدکس

گروه Super سمعک ویدکس مخصوص بیماران دارای افت شنوایی شدید تا عمیق است. این سمعک ها RIC بوده و رسیور آنها درون کانال گوش قرار می گیرد و بصورت اختصاصی برای هر فرد قالبگیری و ساخته می شود. از تکنولوژی های گروه Super می توان به ارتباط دوگوشی همزمان و همچنین قابلیت وایرلس و اتصال به لوازم جانبی کارآمد اشاره کرد.

صداهای بلند ناگهانی توسط سیستم های کاهنده ی طراحی شده در آمپلی فایر سمعک، سرکوب می شود و صدای راحتی را به کاربران این گروه از سمعک های ویدکس هدیه می دهد. سیستم حذف سوت سمعک های Super ویدکس از نوع دوگوشی می باشد که قدرت تشخیص بسیار بالایی دارد. هنگام مکالمه، برنامه ی تلفن در این سمعک ها با قرار دادن موبایل یا تلفن در نزدیکی سمعک، بصورت اتوماتیک فعال می گردد. جهت یابی صدا از زوایای مختلفی انجام می گردد و گروه Super سمعک ویدکس در این زمینه منحصربفرد می باشد.

مشخصات کلی گروه Dream سمعک ویدکس

گروه Dream سمعک ویدکس وایرلس بوده و محصول سال 2013 این کمپانی است. پهنای باند فرکانسی این سمعک ها بسیار بالا بوده و کیفیت صدای بالایی را با استفاده از تکنولوژی True ISP فراهم می کند. گروه Dream دارای تکنولوژی لاله ی گوش مصنوعی می باشد که صدا را از جهات مختلف دریافت می کند. قابلیت دیگر این رده از سمعک ها، امکان تطبیق شدت صدا بصورت تدریجی و طی شدن روند عادت پذیری گوش است. سمعک های ویدکس در گروه Dream در سایزهای داخل گوشی، پشت گوشی و RIC در دسترس است و امکان اتصال به لوازم جانبی وایرلس در آنها فراهم است.

مشخصات کلی گروه Mind

گروه Mind ویدکس در مدل های داخل گوشی نامرئی و پشت گوشی در دسترس است. از جمله تکنولوژی های این رده ی سمعک ها می توان به قابلیت هوشمند اشاره ی ویژه ای داشت. گروه Mind سمعک ویدکس علاوه بر قیمت مناسب دارای قابلیت اتصال ریموت کنترل مخصوص می باشند. با استفاده از تکنولوژی HD Locator قابلیت شنیدن صدا از زوایای مختلف برای کاربران سمعک Mind ویدکس فراهم شده است. مصرف باتری سمعک های Mind ویدکس به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین سمعک ویدکس در گروه Mind دارای قابلیت عیب یابی هوشمند می باشد و در صورت اختلال در عملکرد سمعک بصورت اتوماتیک عیب سمعک شناسایی و بصورت هشدار اعلام می گردد. سخنگوی فارسی در سمعک های Mind شرایط بسیار مناسبی را برای کاربران فارسی زبان فراهم کرده است.

مشخصات کلی گروه Menu

گروه Menu از جمله سمعک های هوشمند داینامیک است که دارای 13 کانال فرکانسی قابل تنظیم می باشد. سیستم حذف سوت این سمعکها به همراه سیستم کاهنده نویز، کیفیت صدای طبیعی برای کاربران فراهم می کند. این گروه از سمعک ویدکس از جمله سمعک های Basic به شمار می آید که با قیمت بسیار مناسب در رده های پشت گوشی و داخل گوشی در دسترس می باشد.

مشخصات کلی مدل ME 38 SP سمعک ویدکس

مدل ME 38 SP یکی از محصولات جدید خانواده Menu ویدکس می باشد. این سمعک مخصوص بیماران دارای افت شنوایی عمیق می باشد و قدرت پوشش افت شنوایی تا 120 دسی بل را دارد. وضوح و کیفیت صدای این سمعک ها بالا بوده و قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های ویدکس  و همچنین قیمت آنها، به کلینیک های تخصصی جهان سمعک مراجعه فرمایید.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *