Search
Close this search box.

نسل جدید سمعک های زیمنس

نسل جدید سمعک زیمنس

نسل جدید سمعک های زیمنس (سمعک جدید زیمنس Xperience)در سال ۲۰۲۰ با شعار” آنچه برای شما اهمیت دارد را بشنوید” وارد ایران شد.

در  سمعک جدید زیمنس Xperience هر حرکتی تفاوتی ایجاد می کند

تقریبا تمام سمعک های متعارف، بین صدایی که از روبرو می آید یا صدای محیط اطراف، یکی را انتخاب می کنند و به گوش کاربر می رسانند. سمعک های نسل جدید زیمنس که به Signia Xperience معروف هستند، اولین سری سمعک هایی هستند که می توانند هر دو موقعیت را همزمان درک کنند.

این به کاربران این امکان را می دهد تا گفتار را از تمام جهات و در هر موقعیتی حتی هنگامی که در حرکت هستند، درک کنند. شنوایی می تواند در طی چند ثانیه هنگامی که از مکانی به مکان دیگر جابجا می شویم، از حالت راحت به غیر ممکن تغییر نماید.

بیشتر فعالیت های ما در طول روز با حرکت همراه است و ما اغلب در حال حرکت مکالمه می کنیم. شرکت آلمانی سیگنیا تمام تلاش خود را کرده است که کاربران سمعک را قادر سازد تا هرکجا که می روند تجربه ی شنوایی فوق العاده ای داشته باشند.

بنابراین کاربران سمعک می توانند به طور کامل در جریان اتفاقات و حوادث محیط اطراف خود باشند. برای رسیدن به این هدف سمعک باید بتواند موقعیت های مکانی، نوع تعاملات و حرکت را مشخص کند و مهمترین صدا را انتخاب کرده و به گوش فرد برساند.

 

نسل جدید سمعک های زیمنس با نام Xperience

خلق منحصر به فردترین تجربه ی شنوایی

نسل جدید سمعک های زیمنس با نام Signia Xperience و با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و اطلاعات، موقعیت مکانی، موقعیت شنیداری و اولویت های شنوایی کاربران را تجزیه و تحلیل می کند.

این امر به این سمعک های هوشمند که اسکن و پردازش انجام می دهند، این امکان را می دهد که با دقت کامل حتی در شلوغ ترین محیط ها، صدایی واضح و شفاف، با جزییات ارایه دهند.

امکانات نسل جدید سمعک زیمنس Xperience

  • دارای سنسور آکوستیکی- حرکتی

سنسورهای پرقدرت آکوستیکی همراه با سنسورهای حرکتی برای پردازش صدا در هم آمیخته اند. فناوری YourSound ابعاد بیشتری از صدا را در مقایسه با قبل مورد ارزیابی قرار می هد. 

این فناوری موقعیت های فردی کاربران سمعک را شناسایی کرده  و پردازش فوق العاده ای را ارائه می دهد. از جمله اینکه چگونه حرکت کاربر بر شنوایی تاثیر می گذارد.

در درجه ی اول سنسور حرکتی برای سمعک ها در نظر گرفته شده تا اطلاعات اساسی درباره ی حرکت کاربران در محیط های آکوستیکی را جمع آوری کند. بر اساس این داده ها، چه در حال دویدن در پارک، یا نشستن در یک جلسه، پردازش صدا می تواند به صورت صدای طبیعی بهینه سازی شود.

سنسور آکوستیکی با مکان یابی صدا، شناسایی صدای خود کاربر، افزایش نسبت سیگنال به نویز و بیش از همه ی اینها: جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره ی محیط های صوتی که کاربران در آن حضور دارند، نسبت به قبل ویژگی soundscape جزییات بیش تر و با ارزش تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • تسلط یافتن بر کامل ترین و منحصربه فردترین صدا

با ارزیابی داده های منحصر به فرد سنسورهای آکوستیکی – حرکتی، ویژگی YourSound صدای سمعک را با نیازهای فردی کاربران که در حال تغییر است، سازگار می سازد.

اطلاعات اینکه کجا هستید و مشغول چه کاری هستید همیشه دریافت می شود.

  • پردازشگر Dynamic Soundscape

صدا و گفتار را به طور طبیعی در هر موقعیتی حتی در حال حرکت دریافت می کند.

  • پردازشگر صدای کاربر

صدای طبیعی کاربر را پردازش می کند. در نتیجه فناوری Yoursound آنچه که به واقع برای کاربران سمعک های Signia Xperience در هر موقعیتی اهمیت دارد، را پیش بینی و فراهم می کند.

 

اولین سنسور آکوستیکی حرکتی در دنیا در سمعک جدید زیمنس Xperience

سنسور های پرقدرت آکوستیکی همراه با سنسورهای حرکتی برای پردازش صدا در هم آمیخته اند. فناوری YourSound ابعاد بیبشتری از صدا را در مقایسه با قبل مورد ارزیابی قرار می دهد. از جمله اینکه چگونه حرکت کاربر بر سمعک تاثیر می گذارد.

در درجه ی اول این ویژگی برای سمعک ها در نظر گرفته شده استتا اطلاعات اساسی درباره ی حرکا کاربران در محیط های اکوستیکیرا جمع آوری کند. براساس این داده ها، چه در حال دویدن و چه در حال نشستن، پردازش صدا می تواند به صورت صدای طبیعی بهینه سازی شود.

با مکان یابی صدا، شناسایی صدای خود کاربر، افزایش نسبت سیگنال به نویز و ببیش از همه ی اینهاجمع آوری اطلاعات بیشتر درباره ی محیط های صوتی که کاربران در آن حضور دارند، نسبت به قبل ویژگی soundscape، جزئیات بیشتر و با ارزش تری را در اختیار شما می گذارد.

تسلط بر کامل ترین و منحصر به فردترین صدا در سمعک جدید زیمنس Xperience

با ارزیابی داده های منحصر به فرد سنسورهای اکوستیکی – حرکتی، ویژگی YourSound صدای سمعک را با نیازهای فردی کاربران که در حال تغییر است، سازگار می سازد. اطلاعات اینکه کجایید و مشغول به چه کاری هستید توسط سمعک دریافت می شود.

سمعک های جدید Signia Xperience را کشف کنید

هدف کاربر استفاده از سمعک هایی با تکنولوژی روز دنیا است. با سری جدید سمعک های Xperience این هدف به راحتی قابل دستیابی است. سمعک های جدید Pure 312، Pure Charge & Go، تجربه شنوایی جدیدی را در اختیار کاربران سمعک قرار می دهد. لازم به ذکر است که این مدل از سمعک ها قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند. در این سمعک ها به طراحی ظاهر و راحتی شنیداری تاکید بسیاری شده است. مدل قابل شارژ در این نوع سمعک وجود دارد. جهت استعلام قیمت سمعک با ما تماس بگیرید.

سمعک Pure 312 X

مجهز به تمام ویژگی های نسل جدید سمعک های Signia Xperience، طراحی ظریف آن توجه کاربران سمعک را به خود جلب کرده است. علیرغم فرم ظریف آن، این مدل سمعک امکان اتصال به بلوتوث وجود دارد و کاربر سمعک می تواند به راحتی به موزیک، تماس های تلفنی و تلویزیون گوش دهد.

دنیای خصوصی تر برای همه با  سمعک جدید زیمنس Xperience

با اپلیکیشن جدید سیگنیا شما می توانید برای کاربران سمعک پشتیبانی مستقیم و انحصاری فراهم آورید و سمعک مطابق با نیاز های آنها قابلیت تنظیم پیدا می کند. همچنین دیگر امکانات این اپلیکیشن هنگام تجویز سمعک به کاربر ان اموزش داده می شود.

دیگر امکانات سمعک جدید زیمنس Xperience

  • TeleCare
  • Remote Control
  •  Streaming & Connectivity 
سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *