Search
Close this search box.

همه چیز در مورد سمعک سیگنیا

سمعک سیگنیا

سمعک سیگنیا (signia) نام جدید سمعک های زیمنس است. این سمعک ها در دسته ی فراهوشمند قرار می گیرند. جهت آشنایی روی سمعک فراهوشمند کلیک کنید. در این مطلب می خواهیم جدیدترین سمعک های گروه سیگنیا را به شما معرفی کنیم. گروه های قبلی شامل Xpereince یا X، گروه NX و Primax هستند. سمعک ها در چهار کلاس 2 و 3 و 5 و 7 ارائه می شوند.

با سمعک سیگنیا فعال و درخشان باشید

از تلفن های هوشمند گرفته تا کفش های ورزشی، یافتن لوازم جانبی مناسب به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از زندگی ببرید و بهترین عملکرد را داشته باشید. با کمک سمعک های نسل جدید شما می توانید کیفیت زندگی خود را بهبود بخشیده و نقش فعالی در جامعه داشته باشید.

قابلیت اتصال سمعک سیگنیا به اپلیکیشن موبایل

با استفاده از هوش مصنوعی سمعک، هر زمان که بخواهید تنظیمات را با کمک موبایل خود انجام دهید، اپلیکیشن Signia پشتیبانی فوری را ارائه می دهد. نرم افزار سمعک سیگنیا مانند یک متخصص شنوایی در جیب شما عمل می کند، بنابراین در هر شرایطی می توانید درخشان باشید.

قابلیت شارژ سمعک سیگنیا

دیگر نیاز به خرید باتری سمعک ندارید. سمعک سیگنیا با قابلیت شارژ تولید شده اند. به طوریکه با یک بار شارژ تا 61 ساعت می تواند روشن باشد و کار کند.

با کمک سمعک سیگنیا تجربه شنیداری خود را تکمیل کنید

جایزه بهترین طراحی سمعک در سال 2020 توسط سمعک stylleto به دست آمد. عکس این سمعک را در بالا مشاهده می کنید.

جدیدترین مدل سمعک سیگنیا

Signia Active Pro

این سمعک یکی از جدیدترین سمعک های نسل جدید زیمنس است. علاوه بر امکانات سمعک های نسل قبل دارای بلوتوث، قابلیت شارژ و تنظیمات فوری است. ظاهر جدید و فوق العاده زیبای سمعک Active pro از نقاط قوت آن است. به طوری که شکل آن مانند هندزفری بوده و کسی متوجه آن نمی شود.

سمعک سیگنیا
سمعک سیگنیا یا زیمنس

سمعک stylleto

سمعک Styletto X تصویر منسوخ شده سمعک های قدیمی را به چالش می کشد. طراحی خالص، فرم پیچیده، خطوط برازنده، تناسب اصلاح شده و تجربه شنیداری واقعی از ویژگی های مهم این سمعک است. تجربه ی شنیداری واقعی به معنای این است که به محض کوچکترین تغییر صدا در محیط، شما تفاوت را احساس می کنید. این سمعک ها با کمک سیستم وایرلس شارژ می شوند. با هربار شارژ شدن تا سه روز می توان از آن استفاده کرد.

سمعک Signia Silk ( سمعک سیگنیا مدل سیلک)

سمعک های گروه Silk یکی از کوچکترین سمعک های جهان بوده و به معنای واقعی کاملا نامرئی هستند. و جزء سمعک های نامرئی می باشند. به شما این اطمینان را می دهیم که بدانید هیچکس متوجه آنها در داخل گوش شما نمی شود. همه ی مدل های silk  با دقت داخل گوش شما قرار می گیرند و اصلا شل نمی شوند. این سمعک ها از نسل داخل گوشی ها نامرئی تر بوده و خیلی کوچکتر هستند و دارای رنگ بندی مختلفی هستند.

 

سمعک سیگنیا
سمعک Signia Silk

نوع داخل گوشی نامریی سمعک سیگنیا دارای قابلیت‌های فراوانی است

  • ‌تعداد کانال فرکانسی بالا جهت تقویت تمامی صداها با فرکانس‌های مختلف
  • مجهز به پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی دنیا برای پردازش انواع صداها و تفکیک گفتار از نویز
  • قابلیت اتصال بلوتوثی به موبایل و تلویزیون
  • امکان کنترل بلندی صداها به وسیله‌ی آپ نصب شده بر روی موبایل
  • تفکیک پنج محیطی صوتی مجزا با میزان دقت بالا
  • تنظیم بلندی صداها به صورت خودکار
  • کاهش نویزهای پر سر و صدا و آزاردهنده
  • قدرت تقویتی صوتی فوق‌العاده برای تقویت تمامی صداها، به ویژه برای کم شنوایی های زیاد

سمعک‌های داخل گوشی کاملا نامریی سیگنیا

‌این دو نمونه از سمعک‌های داخل گوشی زیمنس است که CIC و IIC نام دارند و مخفف این نام هستند

  • CIC: Completely In the Canal
  • IIC: Invisible In the Canal

هر دو سمعک درون گوش قرار می‌گیرند. در اواسط دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی، سمعک‌های CIC ارایه شدند که تحول بزرگی را در تاریخ سمعک ایجاد کردند. ولی سمعک IIC که در مقایسه با CIC پنهان‌تر و نامریی‌تر است، جدیدتر و در دهه‌ی ۲۰۱۰ میلادی ارایه شد.

تفاوت سمعک های CIC و ICC چیست؟

هر دو سمعک از لحاظ قابلیت‌های پردازشی صوتی و فناوری یکسان و مشابه هستند. فقط از لحاظ قدرت و محدوده‌ی پوشانندگی کم‌شنوایی‌ها فرق دارند. سمعک CIC قدرت بیشتری دارد و کم شنوایی‌های بیشتر از شدید را پاسخگو هست. سمعک IIC با اندازه‌ی کوچک‌تر، کاملا درون مجرای گوش فرد فرو می‌رود و قدرت لازم برای کم شنوایی‌های شدید را دارد.

قیمت سمعک های نامرئی سیگنیا

هر دو سمعک CIC و IIC زیمنس دارای قیمت یکسانی می‌باشند و در سه رده‌ی عملکردی مختلف موجود می‌باشند. قابلیت‌های پردازشی هر رده متفاوت می‌باشد. با افزایش سطح رده‌ی عملکردی سمعک‌ها، قابلیت‌های پردازشی و گزینه‌های عملکردی آن‌ها بیشتر و متنوع‌تر می‌گردد.

برای ساخت سمعک IIC باید مجرای گوش فرد توسط متخصص شنوایی از نزدیک و به صورت حضوری معاینه و ارزیابی گردد. سپس از مجرای گوش فرد قالب‌گیری می‌شود و قالب تهیه شده به لابراتوار تخصصی شرکت زیمنس فرستاده می‌شود تا توسط تکنسین‌های ماهر زیمنس برش داده شده و سمعک مذکور ساخته شود.

سطح بیرونی سمعک IIC زیمنس تیره رنگ بوده و وقتی درون مجرای گوش فرد قرار می‌گیرد، در سایه و تاریکی درون مجرای گوش کاملا پنهان می‌شود و اصلا و به هیچ عنوان معلوم نمی‌گردد. به همین خاطر، تاکنون برای هر کاربری که این نوع سمعک تجویز شده است، بسیار رضایت‌بخش و دلپسند بوده است.

سمعک Pure Charge & Go 7X سیگنیا، برترین سمعک دنیا

‌سمعک پیور شارژ اند گوی هفت ایکس زیمنس، سمعک فراهوشمند دنیا که بی‌رقیب‌ترین و برترین سمعک دنیا است. این سمعک شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق هوشمندی است که تاکنون سمعکی به گرد پای این سمعک فراهوشمند زیمنس نرسیده است.

برخی از قابلیت‌های این سمعک عبارت است از

شارژی بودن: با سه تا پنج ساعت شارژ در طول شب (ساعاتی که خواب هستید)، هفده تا نوزده ساعت کار می‌کند و کل ساعات بیداری شما را پاسخگو هست.

ارتباط بی‌سیمی و مداوم هر دو سمعک راست و چپ با هم برای بررسی تمامی صداهای موجود در محیط اطراف شما

دارای بیشترین کانال فرکانسی تنظیمی، با چهل و هشت کانال، جهت تقویت کامل و مجزای هر ناحیه‌ی فرکانسی از کم شنوایی شما

اولین و تنها سمعک مجهز به سنسور اکوستیک و سنسور حرکت. تنها سمعک دنیا است که وقتی شما در حال حرکت باشید، تحرک‌تان را تشخیص می‌دهد و صداها را متناسب با حرکت‌تان تنظیم می‌کند. امکان تنظیم تمام قابلیت‌های پردازشی سمعک توسط آپی که روی گوشی موبایل‌تان نصب می‌شود. با این آپ، سمعک‌تان تحت کنترل شما است و می‌توانید سمعک‌تان را با موبایل‌تان تنظیم کنید.

امکان اتصال بلوتوثی سمعک با بلوتوث گوشی موبایل آیفون و تبدیل به هندزفری شدن سمعک‌تان. فقط کافی است بلوتوث موبایل‌تان را روشن کنید، سمعک فراهوشمند زیمنس خودکار به موبایل‌تان وصل می‌شود!

قابلیت انتخاب حالت ماسک در آپ موبایل برای بهتر شنیدن صدای افرادی که ماسک زده‌اند و امکان لب‌خوانی برایتان وجود ندارد. حالت ماسک باعث می‌شود شما صدای فردی را که بر چهره ماسک دارد، بهتر بشنوید و گفتار او را درک کنید. این فناوری تنها و فقط در سمعک پیور زیمنس وجود دارد و هیچ سمعکی در دنیا این قابلیت را ندارد. توانایی تشخیص خودکار پنج محیط صوتی.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *