Search
Close this search box.

ویزیت سالمند در منزل توسط تیم تخصصی طب سالمندی

ویزیت سالمند در منزل

سالمندان به خاطر مشکلات حرکتی و جابجایی سخت اغلب توسط پزشک در منزل خود ویزیت می شوند. ویزیت سالمند در منزل شامل ویزیت متخصص طب سالمندی، ویزیت فیزیوتراپی، ویزیت کاردرمانی و سایر متخصصین دیگر است.

مزایای ویزیت سالمند در منزل

اکثر برنامه های مداخله اولیه که خانواده ها برای سالمند انجام می دهند در ابتدا ویزیت او در منزل است. برنامه های ویزیت در منزل با هدف بهبود سلامت و عملکرد مستقل سالمندان توسعه یافته است.

همچنین، ویزیت های منظم در منزل، موارد بستری شدن در بیمارستان و خانه سالمندان و هزینه های مربوطه را کاهش می دهد. مزایای ویزیت در منزل سالمند بسیار زیاد است. در واقع علاوه بر ویزیت پزشکی سالمند، ارزیابی محیط سالمند در مداخلات درمانی اهمیت به سزایی دارد.

تعرفه ویزیت در منزل سالمندان

تعرفه ی ویزیت سالمند در منزل براساس نوع متخصص و خدماتی که سالمند دریافت می کند متفاوت است. به طور مثال ویزیت سالمند توسط متخصص طب سالمندی از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.

متخصص طب سالمندی مواردی همچون بیماری سالمند، دارودرمانی، بررسی وضعیت تغذیه را به عهده دارد. هزینه ی ویزیت سالمند در منزل بر اساس تعرفه وزارت بهداشت است و بر حسب خدماتی که ارائه می شود متفاوت است.

فیزیوتراپی سالمند در منزل

فیزیوتراپی در منزل برای سالمندان یکی دیگر از خدمات مجموعه ی ما است. سالمندانی که مشکلات مربوط به زانو و کمر دارند و از طرفی نمی توانند به کلینیک های فیزیوتراپی مراجعه نمایند، می توانند خدمات فیزیوتراپی در منزل را دریافت نمایند.

گفتاردرمانی برای سالمندان

سالمندانی که بخاطر بیماری های مزمن مانند پارکینسون، سکته مغزی در گفتار و یا اینکه در غذا خوردن و بلعیدن مشکل دارند می توانند از خدمات گفتاردرمانی در منزل استفاده کنند. مشکلات مربوط به بلعیدن خطر آسپیره شدن را بالا می برد. همچنین این بیماران به راحتی دچار عفونت های ریوی می شوند.

ویزیت سالمند در منزل

 

ویزیت آنلاین سالمند

ویزیت آنلاین توسط متخصص یکی دیگر از خدمات مجموعه ی ما است. در ویزیت آنلاین ابتدا درخواست متخصص مربوطه داده می شود و بعد از هماهنگی می توانید با دکتر مربوطه مکاتبه داشته باشید.

ویزیت سالمند در منزل توسط متخصص طب سالمندی

متخصص طب سالمندی جزو یکی از جدیدترین تخصص های پزشکی در دنیا است که هدف آنها ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به سالمندان است. مجموعه ی ما با کمک کادر مجرب متخصص طب سالمندی آماده ویزیت سالمند در منزل است.

ویزیت متخصص سالمندان در منزل

ویزیت متخصص سالمندان در منزل تاریخچه ی چندانی ندارد. با ورود تخصص طب سالمندی و فارغ التحصیل شدن اولین ورودی این تخصص، ویزیت سالمندان در منزل گسترش پیدا کرد. ویزیت متخصص سالمندان در منزل شامل بررسی های پزشکی، دارویی و تغذیه ای سالمند است. مشاوره توانبخشی، مناسب سازی محیط از دیگر خدمات ویزیت متخصص سالمندان در منزل است.

پزشک ویزیت سالمندان در تهران

ویزیت سالمندان در تهران در منزل با بهترین تیم پزشکی اعم از متخصص طب سالمندی، متخصص کاردرمانی و توانبخشی. جهت ویزیت سالمند خود در منزل با ما تماس بگیرید.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *