Search
Close this search box.

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

مجموعه کلینیک جهان سمعک افتخار این را دارد که نمایندگی سمعک زیمنس و تعمیرات سمعک، همچنین خدمات دو برند برتر جهان را داشته باشد. در مجموعه کلینیک های جهان سمعک کلیه خدمات مطابق با استاندادهای بین المللی این دو کمپانی عمل میشود.

مزیت های خرید سمعک از نمایندگی

گارانتی ارائه شده در نمایندگی سمعک، بین المللی هستند. هر کجای جهان ،چنانچه به نمایندگی رسمی سمعک زیمنس مراجعه فرمایید، قابل استفاده است. گارانتی ها یک ساله با ده سال خدمات پس از فروش می باشد. به شرحی که کلیه خدمات اعم از قالب گیری، تنظیم سمعک ، تعمیرات سمعک و سرویس های دوره ای رایگان هستند. باتری و وسایل جانبی سمعک بصورت اورجینال کمپانی ارائه و در خدمت مصرف کننده گرامی قرار میگیرد. قیمت سمعک بر اساس تعرفه و به قیمت نمایندگی می باشد. مجموعه کلینیک های جهان سمعک از معدود کلینیک سمعک در تهران است که طرف قرارداد با کلیه ی بیمه ها می باشد. با توجه به نمایندگی بودن این مجموعه، جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا برای بیماران استفاده می شود.

نمایندگی سمعک زیمنس

شما سمعک زیمنس را انتخاب کرده اید، همراهی قابل اطمینان که در تک تک لحظات زندگی در کنار شما خواهد بود. کافی است این را بدانید که همانند هر چیز تازه ای در زندگی، مدتی زمان لازم است تا به آن عادت کنید. این کلینیک به عنوان نمایندگی سمعک زیمنس، به همراه پشتیبانی متخصصین شنوایی، به شما کمک می کند تا سطح کیفی زندگی خود را هر چه سریع تر و بهتر ارتقا دهید. به منظور افزایش میزان کارایی و بهره مندی از سمعک، به طور مرتب هر روز و در تمامی ساعات روز از سمعک خود استفاده کنید. پس از مدت ها زندگی با کم شنوایی، اکنون لازم است تا به کمک متخصصین شنوایی و یا به تنهایی در منزل، به تمرین شنوایی با سمعک بپردازید.

سمعک جدید Styletto x زیمنس

نمایندگی سمعک زیمنس مفتخر است جدیدترین محصول شرکت سیگنیا (زیمنس سابق) را برای کاربران آن معرفی کند.

 

جدیدترین سمعک styletto زیمنس

 

این سمعک ها جزو خاص ترین سمعک های روز دنیا است که دارای رنگ بندی متنوع و بسیار زیبا می باشند. سمعک styletto به صورت القایی قابلیت شارژ شدن دارد. به صورتیکه با 3 ساعت شارژ می تواند تا 19 ساعت کار بدون وقفه داشته باشد. برای اولین بار در ایران این سمعک مجهز به سنسور آکوستیکی حرکتی می باشد. این سمعک ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند که برنده طراحی برتر در سال 2020 شده است. هیچ نوع سمعکی تا حالا با شکل و طراحی تولید نشده و از این نظر بی نظیر است.

برخی ویژگی های سمعک  styletto x زیمنس در نمایندگی سمعک زیمنس

این سمعک ها دارای پنج کلاس و رده بندی می باشد که عبارتند از : 7X، 5X، 3X، 2X، 1X. کلاس 7 بالاترین و پیشرفته ترین سمعک زیمنس می باشد که دارای 48 کانال است. قابلیت پیاده سازی 6 برنامه متفاوت شنوایی برای کلاس های 3، 5 و 7 وجود دارد. برای دو کلاس 1 و2 چهار برنامه شنوایی وجود دارد. قابلیت پخش موزیک به صورت HD. دارای برنامه ی های پیشرفته ی کنترل نویز و صداهای مزاحم. قابلیت کنترل فیدبک سمعک.

توجه شود که این سمعک ها به صورت RIC عرضه می شوند.

سمعک Cellion

زمانی که برای اولین بار می خواهید از این نوع سمعک استفاده کنید، قبل از استفاده، آن را به طور کامل شارژ کنید. برای اطلاع از نحوه ی شارژ این نوع سمعک می توانید از دفترچه ی راهنمای شارژر استفاده کنید. به شما توصیه می کنیم که با سمعک جدیدتان آشنا شوید. سمعک را در دستان خود گرفته و به جایگاه کنترل های موجود بر روی سمعک توجه کنید و با آنها کار کنید. این امر موجب می شود تا هنگامی که سمعک بر پشت گوش شما قرار می گیرد، به راحتی می توانید جایگاه کنترل ها را شناخته و آن را لمس کنید.

کنترل های روی سمعک

به وسیله ی کنترل های موجود بر روی سمعک، می توانید میزان بلندی (ولوم) صدای سمعک خود را تنظیم کرده و یا برنامه ی سمعک را تغییر دهید. متخصص شنوایی شما عملکرد دکمه ی فشاری یا دکمه ی گهواره ای سمعک را متناسب با نیاز و مطابق میل شما تعریف و تعیین می کند. شما می توانید از برنامه ای که بر روی گوشی هوشمند همراه تان نصب می شود، به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید.

مشاوره و آموزش کامل استفاده از سمعک در نمایندگی سمعک زیمنس

آموزش و مشاوره ي بیمار بر میزان استفاده ي بیماران از سمعک تاثیر میگذارد. در یک مطالعه که با استفاده از سمعک BTE انجام شد، مشاوره ي قبل و بعد از تجویز و تنظیم سمعک باعث شد تا میزان استفاده از سمعک بیشتر شود. اگر به بیماران مشاوره ي کافی داده نشود، آنگاه احتمال بسیار زیادي میرود که بیماران از سمعک خود به هیچ عنوان استفاده نکنند. یک دلیل بزرگ این است که اگر به بیماران نحوه ي قرار دادن قالب گوش یا پوسته ي سمعک در داخل گوش یاد داده نشود، آنها نیز نخواهند توانست از سمعک خود استفاده کنند. همچنین اطلاعاتی نیز درباره ي افت شنوایی، راهبردهاي شنوایی و مهارت هاي ارتباطی در اختیار کاربران سمعک گذاشته می شود. با ضعیف شدن باتری سمعک، صدای سمعک به تدریج ضعیف و ضعیف تر شنیده می شود و احتمالا بوق هشدار مخصوص کم شدن قدرت باتری را از طریق سمعک خود خواهید شنید. مدت زمان مصرف باتری و زمان تعویض آن بسته به نوع باتری مورد استفاده متفاوت است.

آموزش قرار گرفتن سمعک بر روی گوش در نمایندگی سمعک زیمنس

سمعک های گوش راست و چپ به طور جداگانه و خاص هر گوش تنظیم شده است.

نشانگر مخصوص بر روی سمعک نشان می دهد که هر سمعک به کدام گوش تعلق دارد:

نشانگر قرمز: گوش راست

نشانگر آبی: گوش چپ

نحوه ی قرار دادن سمعک بر روی گوش:

سیم بلندگو (رسیور) را از ناحیه ی خم شده بگیرید. قالب گوش را با دقت داخل مجرای گوش خود بگذارید. به آرامی آن را داخل گوش فشار داده و بچرخانید تا در داخل مجرای گوش قرار گیرد

تعویض باتری های غیر شارژی در نمایندگی سمعک زیمنس

باتری های خالی را بلافاصله از داخل سمعک بیرون آورید و مطابق با قوانین محلی خود معدوم نمایید.

نحوه ی برداشتن باتری از داخل سمعک:

درب باتری را باز کنید. به هنگام باز شدن کامل درب باتری، باتری به بیرون از سمعک می افتد. همیشه از باتری هایی با اندازه ی درست و مناسب استفاده کنید.

اگر می خواهید برای چند روز از سمعک هایتان استفاده نکنید، حتما باتری را از درون سمعک خارج کنید. همواره به یاد داشته باشید که باتری اضافی با خود داشته باشید تا در مواقع تعویض باتری با مشکل عدم وجود باتری مواجه نشوید. اگر باتری به بیرون نیفتاد، به آرامی بر روی درب باتری ضربه بزنید یا از میله ی آهن ربا استفاده کنید. میله ی آهن ربا به عنوان وسیله ی جانبی است که همراه سمعک عرضه می شود.

نحوه ی قرار دادن باتری در داخل سمعک

برچسب موجود بر روی باتری تازه را از روی آن بردارید. باتری را طوری داخل سمعک قرار دهید تا سمت مثبت آن با “علامت +” به سمت بالا و به سمت شما باشد. درب باتری را به دقت ببندید.

اگر احساس کردید که درب باتری با فشار بسته می شود، بدان مفهوم است که احتمالاً شما باتری را به طور درستی داخل سمعک قرار نداده اید. هرگز سعی نکنید که درب باتری را با فشار ببندید. این کار ممکن است به سمعک آسیب برساند.

باتری قابل شارژ (برای سمعک Carat و Pure)

وقتی برای اولین بار از سمعک استفاده می کنید و بارتی آن از نوع قابل شارژ است، قبل از استفاده حتما سمعک را شارژ کنید. برای شارژ باتری ها، دستورات ارایه شده در دفترچه ی شارژ را انجام دهید. عمر باتری ها با انجام شارژهای متعدد به تدریج کم می شود و باید با باتری نو عوض کنید. برای این کار، دستورات ارایه شده برای تعویض باتری ها را انجام دهید.

نحوه ی شارژ کردن سمعک Cellion

سمعک ها را درون شارژر قرار دهید. برای اطلاع از نحوه ی شارژ کردن سمعک ها به دفترچه ی راهنمای شارژر مراجعه کنید.

نشانه ی کاهش شارژ سمعک زیمنس

زمانی که شارژ سمعک در حال اتمام باشد، یک بوق هشدار دهنده ای از سمعک پخش می شود. این بوق در هر 15 دقیقه تکرار می شود. قبل از اینکه شارژ سمعک به طور کامل به اتمام برسد، شما تقریبا 2 ساعت زمان دارید که آنها را دوباره شارژ کنید.

تعویض باتری درون سمعک

در صورتی که سمعک ها را همیشه به طور کامل شارژ می کنید، اما شارژ آنها برای کل روز (16 ساعت) باقی نمی ماند، از متخصص شنوایی تان بخواهید که یاتری درون سمعک را عوض کند.

خرید لوازم جانبی سمعک ها در نمایندگی سمعک زیمنس

لوازم جانبی سمعک زیمنس شامل موارد زیر است.

miniPocket

یک ریموت کنترل بسیار کوچک است که به هر نوع جا کلیدی متصل می شود. یک راه حل ایده آل برای هر کسی است که می خواهد بدون احتیاج به ریموت کنترل بزرگ یا گوشی هوشمند به طور مناسب و راحت سمعک را کنترل کند.

easypocket

یک ریموت کوچک با کلیدهای نسبتا بزرگ و صفحه نمایش است که امکان استفاده راحت را برای کاربران ایجاد می کند. به کمک این ریموت کاربران می توانند به تنظیمات سمعک خود دسترسی آسان داشته باشند. نکته قابل توجه در ارتباط با این دستگاه این است که امکان اتصال بلوتوثی از طریق easyPocket وجود ندارد.

easyTek

این دستگاه یکی از وسایل جانبی پرکاربرد می باشد که دو نوع عملکرد دارد:

  • ریموت کنترل (برای تغییر برنامه یا تنظیم ولوم صدا)
  • استریمر (انتقال صدا از گوشی و سایر دستگاه های بلوتوث دار به سمعک ها)

همچنین این دستگاه از طریق اپلیکیشن easyTek نیز قابل کنترل می باشد.

TV Transmitter

دستگاه TV Transmitter تلویزیون را به easyTek متصل می کند. از این طریق صدا به صورت بی سیم، مستقیما به سمعک جریان می یابد. این دستگاه فقط با easyTek قابل استفاده می باشد و برای Pair شدن، ابتدا باید سمعک را با Pair ،easyTek کنید و سپس easyTek را با این دستگاه Pair نمایید.

StreamLine TV

این دستگاه مستقیما و بدون نیاز به هیچگونه واسطه ای با سمعک های بلوتوث دار زیمنس Pair می شود و صدای تلویزیون را مستقیما از طریق بلوتوث به سمعک های بلوتوث دار زیمنس انتقال می دهد.

StreamLine Mic

دستگاه StreamLine Mic نقش استریمر بلوتوثی بین سمعک های بلوتوث دار Nx و وسایل صوتی بلوتوثی دارد و علاوه بر این دو عملکرد دیگر را نیز انجام می دهد:

ریموت کنترل و ریموت میکروفن.

تجویز سمعک با قیمت مناسب در نمایندگی سمعک زیمنس

کلینیک تخصصی جهان سمعک به عنوان نمایندگی سمعک زیمنس، تمامی سمعک های روز دنیا را با قیمت مناسب و منصفانه در اختیار بیماران خود قرار می دهد. همچنین از دیگر مزیت های این مجموعه قرارداد مستقیم با بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی است و مقدار هزینه ای که این بیمه ها تقبل می کنند به صورت مستقیم از هزینه ی کل سمعک کسر می گردد.

طرح تجویز سمعک با تخفیفات ویژه در نمایندگی سمعک زیمنس

مجموعه تخصصی جهان سمعک سالیانه و در فصول مختلف، طرح های تخفیفاتی ویژه ای برای کاربران سمعک در نظر می گیرد. این تخفیفات بین 5 تا 30 درصد است. کلیه خدمات این سمعک ها تا 5 سال تحت پوشش مجموعه جهان سمعک قرار می گیرد. قطعات سخت افزاری سمعک نیز تا یک سال گارانتی خواهند داشت.

مزیت خرید سمعک از نمایندگی، تحویل فوری سمعک است

مجموعه جهان سمعک دارای لابراتور تخصصی بوده و در کوتاهترین زمان ممکن سمعک را تحویل مراجعین خود می دهد. همچنین این مجموعه دارای نیروی های مجرب در زمینه تعمیرات سمعک است و در کوتاه ترین زمان ممکن خرابی سمعک را برطرف می کنند.

رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در نمایندگی سمعک زیمنس

مجموعه ی تخصصی ما جهت رفاه حال بیماران و با در نظر گرفتن شرایط حساس اپیدمی کرونا، اقدام به توزیع پکیج تنظیف سمعک در بین بیماران خود می کند. لازم به ذکر است ارائه این پکیج کاملا رایگان بوده وهیچ هزینه ای از بیمار گرفته نمی شود. برای سایر افرادی که برای انجام نوار گوش یا سایر خدمات به کلینیک مراجعه می کنند، کلیه وسایل مصرفی آنها نو بوده و بعد از ویزیت تعویض می شود.

اجرای برنامه ی تجویز فعال در نمایندگی سمعک زیمنس

این برنامه که بطور اختصاصی در کلینیک ما پیاده می شود، در این برنامه فرد علاوه بر اینکه به صورت تدریجی در معرض صداها قرار میگیرد، چندین بار نیز فرصت آن را پیدا میکند تا با متخصص بالینی درباره ي تجارب خود بحث کند. این برنامه شامل پنج قرار ملاقات به فواصل سه دوره ي زمانی استفاده از سمعک در منزل است و بیمار در هر دوره ي زمانی، یادداشت هاي روزانه ي خود را در برگه اي یادداشت می کند. ثابت شده است که این امر باعث افزایش میزان استفاده ي فرد از سمعک و رضایتمندي او از سمعک میشود.

پژوهشگران این نظر را دارند که نگرش متخصص بالینی در تجویز سمعک بسیار مهم و حیاتی است.

طرح تعویض سمعک کارکرده با سمعک نو در نمایندگی سمعک زیمنس قابلیت انجام دارد

مجموعه جهان سمعک در نظر دارد افرادی که تمایل به تعویض سمعک خود را دارند، سمعک کهنه ی کاربر را با قیمت مناسب برداشته و با سمعک نو و گارانتی دار تعویض نماید. البته پیشنهاد ما این است سمعک های کهنه یا کارکرده را بعنوان سمعک یدک در کنار سمعک جدید داشته باشید.

ارائه باتری همراه سمعک در نمایندگی سمعک زیمنس

جهت رفاه حال کاربران سمعک، مجموعه جهان سمعک به مدت 2 ماه باتری رایگان در اختیار بیماران خود می گذارد.

مشاوره در خصوص انتخاب نوع سمعک

مجموعه جهان سمعک با کادری مجرب و با سابقه، برای افرادی که اطلاعات کافی در مورد انتخاب سمعک ندارند، مشاوره رایگان و تلفنی می دهد. همچنین افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند، با تعیین وقت قبلی و به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

نمایندگی سمعک زیمنس
نمایندگی سمعک های زیمنس

تجویز انواع سمعک در نمایندگی سمعک زیمنس

این دو برند از محبوب ترین برندهای سمعک در دنیا هستند. از آنجاییکه که خدمات پس از فروش برند زیمنس بهتر از اتیکن است، بنابراین ترجیح ما برند زیمنس است.

فروش انواع مدل مختلف سمعک در نمایندگی سمعک زیمنس

سمعک داخل گوشی insio nx:

  • نسل جدید سمعک های داخل گوشی زیمنس تکنولوژی NX کیفیتی بی نظیر با سایزی کاملا نامرئی، مناسب برای همه ی افت های شنوایی
  • سمعک داخل گوشی INSIO NX از نسل جدید سمعک های زیمنس آلمان است
  • در سایزی کاملا نامرئی با کیفیتی فوق العاده و مناسب با آناتومی گوش شما به دو صورت سفارشی و پیش ساخته توسط رباط های هوشمند
  • سمعک کوچک  INSIO با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و امکان ارتباط وایرلس با موبایل و تلویزیون  راحتی را برای شما فراهم میکند

صدای کاملا شفاف بدون تقویت نویز زمینه

چنانچه شما فردی دارای افت شنوایی می باشید و در ارتباط رو در رو و تلفن مشکل دارید، سمعک های جدید زیمنس آلمان با تکنولوژی فوق العاده ی NX قادر به حل این مشکل می باشند. این سمعک ها با فوکوس بر صدای مفید گفتاری و کاهش صدای نویز درک گفتار را به حداکثر می رساند.

علاوه بر این دارا بودن تکنولوژی بلوتوث در سمعک های زیمنس کمک شایانی به افرادی کرده است که در استفاده روزانه ی خود از تلفن بیشتر استفاده می کنند. این تکنولوژی با برقراری ارتباط بلوتوثی بین سمعک و موبایل پاسخدهی به تلفن را برای کاربر سمعک بسیار راحت کرده است.

صدای شفاف در سمعک های Nx

ویژگی Sound Clarity در سمعک های INSIO  باعث شفاف شنیدن صدای گفتار در محیط های نویزی می گردد. با این تکنولوژی دیگر نگران کاهش درک گفتار در محیط های شلوغ (سالن کنفرانس، رستوران) نباشید.

 

خرید سمعک Nx در نمایندگی سمعک زیمنس و اتیکن

 

مشاوره جهت انتخاب مناسب در نمایندگی سمعک زیمنس

اینکه شما از چه نوع سمعکی استفاده کنید کاملا در ارتباط مستقیم با نظر متخصص ادیولوژی و نیازهای شماست. برای انتخاب سمعک مناسب نیازست که شما موارد مختلفی را در نظر بگیرید که به شرح در زیر آمده.

در انتخاب نوع سمعک فاکتورهای زیادی حایزاهمیت است که به ترتیب الویت در زیر آمده:

  •  میزان کم شنوایی
  • نوع کم شنوایی
  • الگوی کم شنوایی
  • آناتومی گوش بیمار
  • انگیزه ی کاربر سمعک
  • سن و جنسیت آن
  • بودجه و وضعیت اقتصادی

اینکه متخصص شنوایی برای شما چه سمعکی را انتخاب کند، به خودی خود تشخیص تخصصی می باشد و انتخاب نوع درست سمعک در رضایت مندی بیمار اهمیت بسیار زیادی دارد. در انتخاب سمعک بخشی از نظر ادیولوژی و علمی  و بخشی سایکولوژی و روانیست که هر دو به یک نسبت اهمیت دارند. در ابتدا مهم ترین عامل وضعیت شنوایی بیمار و الگوی آن و میزان سلامت عصب گوش مهم است و در مرحله ی دوم انگیزه و انتظار بیمار و مسایل سایکولوژی آن. با در نظر گرفتن این دو مورد طی یک جلسه ی مشاوره ی بیست دقیقه ای توسط متخصص ادیولوژی شما میتوانید بهترین سمعک را انتخاب و استفاده کنید.

خدمات پس از فروش در نمایندگی سمعک زیمنس

رعایت نکات زیر در بهبود خدمات پس از فروش سمعک حائز اهمیت است

  • جلوگیری از تماس آب و نفوذ رطوبت به داخل سمعک (غیراز سمعک های ضد آب)
  • جلوگیری از واردشدن ضربه به سمعک
  • استفاده از باتری های استاندارد
  • نظافت روزانه محل خروج صدا در سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی
  • نظافت مستمر مجرای گوش
  • جلوگیری از نفوذ گردو خاک و چربی به داخل سمعک
  • توجه به توصیه ها و توضیحات شنوایی شناس به هنگام خرید سمعک
  • سرویس دوره ای سمعک باعث افزایش طول عمر آن می شود لذا پیشنهاد می گردد سالیانه یکبار سمعک خود را به منظور سرویس دوره ای تحویل نمایید.
  • شایان ذکر است هرگونه شکستگی یا له شدگی باعث خروج سمعک از کلیه شرایط و خدمات گارانتی می شود.
  • هزینه خدمات پس از اتمام دوره گارانتی به قطعات مورد نیاز برای تعمیر و همچنین نوع قطعه (اصلی یا متفرقه بودن آن) بستگی دارد.
سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *