Search
Close this search box.

کلینیک سمعک در صادقیه | معرفی بهترین کلینیک سمعک در تهران

کلینیک سمعک در غرب تهران

کلینیک سمعک آریاشهر واقع در صادقیه تهران با مدیریت دکتر سرور فتحی یکی از بهترین و جامع ترین مراکز سمعک در غرب است. در این کلینیک تمامی خدمات مربوط به سمعک ارائه می شود. این کلینیک نمایندگی سمعک زیمنس در غرب تهران را دارد و همچنین یکی از مراکز تعمیر سمعک در غرب تهران است.  این کلینیک با بهره‌گیری از تیمی مجرب از متخصصان شنوایی‌سنجی و فناوری‌های پیشرفته، خدمات تشخیصی و درمانی جامعی را در محیطی دوستانه و حرفه‌ای به مراجعین خود ارائه می‌دهد.

نمایندگی سمعک زیمنس در غرب تهران

خلاصه ای از خدمات کلینیک سمعک صادقیه

  • ارزیابی دقیق شنوایی

جهت تشخیص نوع و میزان کم شنوایی.

  • انتخاب و سفارشی‌سازی سمعک

مطابق با نیازهای فردی و سبک زندگی بیمارن تجویز سمعک انجام می گیرد.

  • مشاوره تخصصی

کمک به مراجعین برای انتخاب بهترین راه‌حل‌های شنوایی ممکن.

  • آموزش استفاده و مراقبت از سمعک

به منظور بهینه‌سازی تجربه استفاده کاربران سمعک.

  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی

شامل تعمیر، سرویس دوره‌ای و تنظیم مجدد سمعک.

  • نمایندگی سمعک در غرب تهران

نمایندگی انواع سمعک های زیمنس، اتیکن، فوناک و سایر برندهای معتبر.

 

تعمیر سمعک غرب تهران

کلینیک سمعک در صادقیه تهران

همانطور که گفتیم کلینیک سمعک آریاشهر یکی از مراکز جامع سمعک در ایران و تهران است. کلیه‌ی سمعک‌ها و برندهای مختلف روز دنیا در این مرکز تجویز می‌شود. سمعک‌هایی که در کلینیک صادقیه ارائه می‌شوند، کاملاً کوچک و درعین‌حال قدرتمند هستند و صدایی شبیه به صدای طبیعی دارند. عکس زیر یک نمونه از سمعک تجویز شده در کلینیک ما است.

ادرس مراکز فروش سمعک در تهران

در سمعک های جدید از رسیورهایی با قدرت بیشتر استفاده شده است که می تواند خیلی از افت های شنوایی را پوشش دهد؛ بنابراین این مدل سمعک های نامرئی برای اکثر افراد قابل استفاده است. همچنین در این مرکز کلیه خدمات سمعک تا دو سال رایگان بوده و تا ۵ سال خدمات پس از فروش برای کلیه‌ی برندهای سمعک ارائه می‌شود.

چه خدماتی در کلینیک سمعک ارائه می شود

کلینیک های سمعک یکی از مراکز پاراکلینیک هستند که توسط متخصص شنوایی و سمعک اداره می‌شود. در کلینیک سمعک کلیه‌ی خدمات مربوط به سمعک از قبیل تجویز سمعک، تنظیم و تعمیر سمعک انجام می‌شود. همچنین جهت تهیه لوازم جانبی سمعک از قبیل باتری نیز می‌توانید به کلینیک سمعک مراجعه کنید.

چرا کلینیک سمعک صادقیه تهران؟

کلینیک سمعک صادقیه با دارا بودن نیروی متخصص اعم از پزشک گوش و حلق و بینی، متخصص سمعک و شنوایی‌سنجی با تشخیص نوع کم شنوایی و انتخاب بهترین نوع سمعک مناسب‌ترین تصمیم و تجویز را برای بیماران می‌گیرند. در کلینیک سمعک صادقیه در صورت نیاز، بیمار توسط متخصص گوش ویزیت شده، سپس با توجه به نوار گوش و فاکتورهای شنوایی فرد، بهترین سمعک تجویز می‌شود.

خدمات سمعک در این مرکز

کلینیک سمعک صادقیه چون نمایندگی مجاز سمعک است، کلیه خدمات خود را به مدت 2 سال رایگان انجام می‌دهد. این خدمات شامل: تنظیم سمعک، آموزش استفاده از سمعک، نحوه استفاده از سمعک و جلوگیری از خراب شدن آن، معاینات دوره‌ای، تنظیم‌های دوره‌ای است. خدمات مربوط به تعمیرات سمعک تا یک سال رایگان است.

بهترین کلینیک سمعک تهران
اتاق تجویز سمعک در کلینیک

ارائه باتری رایگان در کلینیک سمعک صادقیه تهران

کلینیک تخصصی سمعک آریاشهر، به مراجعین خود پس از دریافت سمعک به مدت 2 ماه باطری رایگان ارائه می‌دهد. باتری‌هایی که در اختیار کاربران سمعک قرار می‌گیرند برندهای ریوواک و زیمنس هستند.

  • تجویز سمعک در کلینیک صادقیه با رعایت پروتکل بهداشتی

همه‌ی موارد مصرفی در طی تجویز سمعک، یک‌بارمصرف بوده و بعد از ویزیت بیمار تعویض می‌شود. کلینیک تخصصی سمعک آریاشهر جهت رعایت موارد بهداشتی، اقدام به ارائه پکیج تنظیف سمعک می‌نماید. این پکیج شامل اسپری ضدعفونی‌کننده‌ی سمعک به همراه دستمال و پد الکلی مخصوص سمعک است. ارائه این پکیج کاملاً رایگان است.

  • آموزش مراقبت و نگهداری از سمعک در کلینیک سمعک صادقیه

سمعک‌های زیمنس و اتیکن بسیار مقاوم و بادوام هستند به‌طوری‌که سالیان درازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگرچه مراقبت از سمعک و همچنین رعایت نکاتی ضروری جزو مسائل بسیار مهمی است که خیلی زود به آن‌ها عادت می‌کنید.

بهترین کلینیک سمعک تهران

مجموعه کلینیک جهان سمعک با بیش از 20 سال سابقه تجویز سمعک در تهران یکی از بهترین مراکز سمعک در تهران است. رضایت بالای مراجعین ما خود تائیدکننده این ادعای ما هستند.

ادرس مراکز فروش سمعک در تهران
کلینیک سمعک صادقیه

ویژگی کلینیک سمعک خوب

یک کلینیک سمعک خوب چند ویژگی مهم و اساسی دارد.

  • دسترسی آسان را برای مراجعین خود فراهم می کند
  • یک کلینیک سمعک خوب جای ثابتی دارد و هرسال به یک مکان جدید منتقل نمی شود
  • نیروی و کادر مجرب و باسواد در ارتباط با انواع سمعک را داشته باشد
  • فقط یک برند از سمعک را تجویز نکند
  • خدمات ارائه شده به افراد بعد مدتی قطع نشود.
  • مشکلات مربوط به تنظیم و تعمیر سمعک را بتواند به راحتی حل کند.
  • سمعک های جدید تجویز کند و دست از سمعک های قدیمی بردارد

چرا مجموعه سمعک صادقیه بهترین کلینیک تهران است؟

علاوه بر ویژگی های بالا، تجویز چند مرحله‌ای نقطه قوت جهان سمعک است.

مراحل تجویز سمعک در کلینیک

  •  مریض توسط متخصص گوش ویزیت می شود
  • در صورت وجود جرم گوش ابتدا ساکشن انجام می‌شود
  • سپس توسط متخصص شنوایی‌شناسی نوار گوش از بیمار گرفته می‌شود
  • بر اساس ادیومتری انجام‌شده در صورت وجود هرگونه عارضه‌ای ابتدا درمان انجام می‌گیرد
  • در صورت افت شنوایی بهترین نوع سمعک برای فرد در نظر گرفته می‌شود

بررسی جامع سیستم شنوایی هنگام تجویز سمعک باعث رضایت حداکثری بیماران از سمعک‌هایشان می‌شود. همین امر موجب شده کلینیک سمعک صادقیه یکی از بهترین کلینیک‌ها در سطح تهران باشد.

مرکز سمعک تهران

خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک سمعک در تهران

  • ادیومتری یا نوار گوش رایگان به‌صورت دوره‌ای
  • باطری رایگان به مدت 2 ماه
  • تنظیم سمعک تا 5 سال به‌صورت رایگان
  • گارانتی سمعک تا یک سال
  • خدمات پس از فروش تا 8 سال
  • معاینات دوره‌ای گوش به‌صورت رایگان
  • امکان ویزیت توسط متخصص گوش
  • طرف قرارداد با بیمه‌های رایج کشور 

دقت در انتخاب نوع سمعک

یک کلینیک سمعک خوب هنگام تجویز باید این فاکتورها را در نظر بگیرد.

  • شرایط اقتصادی بیمار
  • میزان افت شنوایی بیمار
  • آیا بیمار واقعا به سمعک نیاز دارد؟
  • انتخاب بهترین سمعک از بین برندها

فروش سمعک در تهران

متخصص سمعک باید به‌خوبی از مزایا و معایب انواع تکنولوژی‌های مختلف سمعک خبر داشته باشد و همچنین قادر باشد تا ارزش عملکردي هرکدام از ویژگی‌ها را براي تک‌تک بیماران توضیح دهد. در مجموعه‌ی ما بر اساس  ویژگی‌های موجود در سمعک‌ها و نوع مدل و برندي که عرضه می‌گردد، این امکان وجود دارد که جدولی از انواع مدل‌های سمعک‌ها تهیه‌شده برحسب میزان سطح پیشرفته بودن، هزینه و مزایاي آن براي بیمار چیده شده و به او نشان داده شود.

مرکز سمعک تهران

مجموعه ی جهان سمعک دارای یک شعبه در غرب تهران به آدرس فلکه ی دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پزشکان پارسا، طبقه ی چهارم، واحد 14. کلینیک سمعک ما همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر دایر است.

چه افرادی می توانند به کلینیک سمعک صادقیه مراجعه کنند؟

کلیه اهالی مناطق غرب تهران از جمله، ستارخان، سعادت آباد، شهرک غرب، صادقیه، شهرک اکباتان، تهرانسر می توانند به کلینیک سمعک صادقیه مراجعه کنند. کلینیک شنوایی سنجی و سمعک صادقیه یکی از مراکز معتبر سمعک در غرب تهران است. کلیه ی کارهای مربوط به سمعک از جمله شنوایی سنجی، تنظیمات دوره ای، تعمیرات سمعک در این مرکز انجام می شود.

کلینیک سمعک نزدیک بلوار فردوس و ستارخان

کلینیک سمعک صادقیه یکی از مراکز نزدیک به بلوار فردوس و ستارخان است و ساکنان این منطقه می توانند برای دریافت خدمات مربوط به سمعک به کلینیک ما مراجعه کنند.

چه برندهایی در مرکز سمعک تهران تجویز می شود؟

در مجموعه ی جهان سمعک کلیه ی برند های معتبر سمعک تجویز می شود. در ادامه خلاصه ای از برندهایی که در این مجموعه تجویز می شود را بیان می کنیم.

تجویز سمعک زیمنس آلمان در کلینیک صادقیه

یکی از برندهای محبوب و معتبر دنیا است که در کشور ما نیز از محبوبیت خاصی بین کاربران سمعک برخوردار است. دارای چهار کلاس و بانام‌های پرایمکس و nx است. کلاس 7 این برند بالاترین تکنولوژی سمعک را دارا است. جهت کسب اطلاع در مورد روی سمعک پرایمکس کلیک کنید. مدل nx در سمعک زیمنس تفاوت چندانی با مدل پرایمکس ندارد. توجه شود EasyTek فقط در مدل پرایمکس قابل‌استفاده است.

خرید سمعک در تهران

تجویز سمعک اتیکن دانمارک در کلینیک سمعک صادقیه

اگر لقب قوی‌ترین سمعک را بخواهیم به گروه اتیکن بدهیم مبالغه نکرده‌ایم. طراحی یک از قوی‌ترین سمعک‌های دنیا توسط شرکت اتیکن دانمارک انجام شد. این سمعک با نام Xceed وارد بازار شده است. جهت آشنایی با این سمعک روی Xceed کلیک کنید. این سمعک‌ها برای افراد دارای افت شنوایی شدید تا عمیق مناسب است و با توجه به کارایی که دارد سایز مناسب داشته و بزرگ نیست.

مرکز سمعک ایران

تجویز سمعک ویدکس دانمارک در کلینیک سمعک صادقیه

یک سمعک باکیفیت دیگر از کشور دانمارک است. این سمعک‌ها در وضوح و کیفیت صدا پیشتاز هستند و در رقابت با سایر سمعک‌ها همیشه در رتبه‌ی اول قرار می‌گیرند. سمعک ویدکس دانمارک را برای افراد جوان که خواهان دریافت صدای واضح و باکیفیت هستند را پیشنهاد می‌دهیم. مرکز فروش سمعک در تهران

تجویز سمعک فوناک سوئیس در کلینیک سمعک صادقیه

سمعک فوناک سوئیس یکی دیگر از برندهایی است که در مرکز سمعک تهران تجویز می‌شود. کارکرد این سمعک‌ها مانند ساعت سوئیس دقیق بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این سمعک‌ها دارای آپشن Fall Detector است. در صورتیکه سالمند زمین بخورد، بوق هشدار به گوشی موردنظر ارسال می‌کند. کیفیت بالای این سمعک‌ها از نقاط قوت این برند بوده و کاربران آن رضایت کامل دارند.

سمعک صادقیه

سایر برندهایی که در کلینیک سمعک صادقیه تجویز می شود

برندهایی مانند یونیترون، برنافون، ادیوسرویس، استارکی، بلتون، ریساند در کلینیک سمعک صادقیه تنظیم و تجویز می‌شود.

بورس سمعک تهران

وقتی ما از بورس سمعک در تهران و ایران سخن می‌گویم منظور این است با مراجعه به آن تمام برندهای سمعک را موجود باشد و برای مددجو تست کند. کلینیک سمعک صادقیه یکی از مراکز بورس سمعک در تهران است. فروش کلیه‌ی برندهای سمعک با خدمات پس از فروش عالی در این مرکز ارائه می‌شود. همچنین بورس انواع باتری سمعک، لوازم جانبی سمعک در تهران است.

فروش سمعک در تهران

مرکز تخصصی جهان سمعک واقع در صادقیه تهران یکی از مراکز برتر فروش و تنظیم سمعک در تهران است. یکی از امکانات جهان سمعک فروش سمعک در تهران با سریع‌ترین زمان ممکن و بیشترین رضایت است. درواقع مراجع می‌تواند در همان روز سمعک خود را تحویل بگیرد.

مراکز فروش سمعک در تهران کجاست؟

اگر بخواهیم مراکز فروش سمعک را در تهران معرفی کنیم ابتدا باید بدانیم فروش و تجویز سمعک کار چه کسی است؟ متخصص شنوایی‌شناس که سابقه تحصیل در دانشگاه دارد وظیفه دارد شنوایی شمارا بررسی کرده و در صورت نیاز برای شما سمعک تجویز کند. پس مراکز فروش سمعک در تهران و کل ایران کلینیک‌های شنوایی‌سنجی هستند. جهان سمعک باسابقه طولانی درفروش و تنظیم سمعک آماده خدمت به هم‌وطنان گرامی است.

چه نوع سمعک هایی در جهان سمعک به فروش می رسد؟

فروش سمعک نامرئی

فروش انواع سمعک نامرئی باقیمت مناسب و به انتخاب مددجوی عزیز. عکس زیر یکی از مددجویان مراجعه‌کننده به مرکز جهان سمعک بود. ایشان حساسیت زیادی به سایز سمعک داشتند. با انتخاب و ساخت سمعک نامرئی بسیار خوشحال شدند. شما می توانید با پیدا کردن سمعک داخل گوش بیمار جایزه دریافت کنید!

مراکز فروش سمعک در تهران

فروش سمعک پشت گوشی و داخل گوشی

فروش سمعک‌های داخل گوشی و پشت‌گوشی در کوچک‌ترین سایز ممکن بوده و دارای عملکردی بالا. در عکس زیر نمونه سمعک پشت‌گوشی دیگری را مشاهده می‌کنید.

سمعک غرب تهران

آدرس مراکز فروش سمعک در تهران

در شهر پرجنب و جوش تهران، مراکز فروش سمعک متعددی وجود دارند که به ارائه خدمات و محصولات شنوایی‌سنجی می‌پردازند. یکی از نام‌های شناخته‌شده در این زمینه، جهان سمعک است که با فراهم آوردن تنوع گسترده‌ای از سمعک‌های پیشرفته و همچنین خدمات تخصصی، به نیازهای افراد کم‌شنوا و ناشنوا پاسخ می‌دهد. این مرکز با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای، راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین سمعک متناسب با سطح شنوایی و سبک زندگی هر فرد را ارائه می‌دهد.  آدرس دقیق مرکز فروش جهان سمعک در تهران: فلکه دوم صادقیه بلوار آیت الله کاشانی بین اباذر و مهران ساختمان پزشکان پارسا طبقه چهارم واحد 14.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

7 پاسخ

  1. باسلام .من چندین ماه درگیر سرگیجه بودم وآزمایشهای زیادی انجام دادم کسی علت سرگیجه من رو نمی دانست .با مراجعه به این کلینیک وبا کمک آقای دکتر که واقعا دکتر خوش برخود وبا حوصله ای هستند علت سرگیجه من مشخص ورفع شد تشکر می کنم از خانم منشی خوش برخورد و تیم پزشکی‌ این مرکز . خدا خیرتون بده

  2. از اینکه با این کفایت و نظم نحوه انتخاب، استفاده واطلاعات جامع جهت خرید سمعک نگاشته ایدو راهنمایی کرده اید و بسیار کمک کننده است یک دنیا سپاسگزارم.
    من مرکز شما را برای خرید سمعک انتخاب میکنم به خاطر تعهدی که به مصرف کننده نشان می دهید حتی با راهنمایی مکتوب کاملتون…سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *