Search
Close this search box.

سمعک فیلیپس و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید

سمعک فیلیپس

سمعک فیلیپس (Philips) محصول کشور هلند از جدیدترین سمعک های جهان است. راه حل های شنوایی فیلیپس به سرعت برای متخصصین شنوایی و کاربران آن به یک برند معتبر تبدیل خواهد شد. زیرا در سراسر جهان از ظرفیت های زیادی برای ارائه فرصت های بی نظیر برای متخصصان شنوایی برخوردار است.

در ماه آگوست، شرکت Demant توافق نامه صدور مجوز ساخت سمعک را با فیلیپس، که دفتر مرکزی آن در آیندهوون هلند قرار دارد، امضا کرد. این شرکت  هولدینگ  گروه سمعک های اتیکن، سونیک و برنافون و همچنین تجهیزات پزشکی اتیکن است.

ویژگی های سمعک فیلیپس

برای افرادی که افت شنوایی دارند، بزرگترین دشواری و مشکل آنها، برقراری ارتباط در مکانهای پر سر و صدا است. در حالی که اکثر سمعک ها می توانند در مکان های ساکت  عملکرد مناسبی داشته باشند، برای ارائه پشتیبانی کارآمد در محیط پر سر و صدا از پیشرفته ترین فناوری استفاده می شود. سمعک های جدید این شرکت با نام  HearLink، اکنون برای متخصصان شنوایی در کشورهای منتخب در دسترس هستند.

ظاهر و احساس سمعک های HearLink برای پاسخگویی به سالمندان امروز و با طراحی و قابلیت استفاده برای این بازار در حال توسعه طراحی شده است. کاربران فیلیپس HearLink از اتصال بین سمعک های خود و دستگاه هایی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنند مانند تلفن های هوشمند و تلویزیون بهره مند خواهند شد. گفته می شود سمعک ها با استفاده از سیستم عامل Velox-S و Velox توسط Demant ساخته می شوند و در طیف کاملی از سبک ها از جمله RIC ، BTE ، ITC ، CIC و IIT در دسترس خواهند بود.

سمعک فیلیپس

تاریخچه شرکت فیلیپس در تولید سمعک

نام تجاری فیلیپس نوعی “بازگشت به لحظه آینده” برای متخصصین شنوایی و تجویز سمعک است. فیلیپس در دهه 1990 برند شناخته شده ای در زمینه تولید وسایل کمک شنوایی بود. این شرکت همکاری فنی خود را با شرکت تلکس آغاز کرد و سپس درست قبل از آغاز قرن جدید هنگامی که بلتون فناوری سمعک فیلیپس را خریداری کرد، از بازار خارج شد.

حالا بعد از گذر 30 سال از این واقعه، این شرکت دوباره به عرصه تولیدات سمعک بازگشته است. مارک فیلیپس یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین مارک های بهداشتی و الکترونیکی مصرفی در جهان را به یدک می کشد.

استایل و شکل سمعک فیلیپس

گیرنده شنوایی کوچک و براق در گوش بصورت کاملا نامرئی در پشت گوش قرار می گیرد. این سمعک می تواند بلندگوهای مختلفی برای کم شنوایی خفیف تا شدید داشته باشد. سمعک HearLink از فناوری پیشگامانه Sound Map استفاده می کند. این نوآوری از شنیدن صداهای اطراف شما پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید با مردم و جهان ارتباط برقرار کنید. فناوری SoundMap به شما کمک می کند صحبت را با وضوح بیشتری بشنوید، حتی در محیط های پر سر و صدا جامعه. این کنترل صدا از سه ستون پردازش صدا تشکیل شده است: کنترل موثر صدا، تقویت پیشرفته و لغو فیدبک.

سمعک فیلیپس

اپلیکشین HearLink سمعک فیلیپس

برنامه HearLink برای کمک به کاربران وایرلس در نظر گرفته شده است. این برنامه برای کنترل عملکرد سمعک با توجه به افت شنوایی افراد ارائه شده است. برنامه ی Philips HearLink برای گوشی های آیفون ساخته شده است. با نصب این برنامه بر روی گوشی خود از امکانات آن می توانید استفاده کنید. البته برای گوش های آندرویدی نیز برنامه ی HearLink طراحی شده است. برنامه ها را می توانید در اپل استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

سرور فتحی

سرور فتحی

سرور فتحی بیرانوند متخصص شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مدیر کلینیک شنوایی سنجی، تجویز سمعک و سرگیجه آریاشهر مولف کتاب” توانبخشی شنوایی و زبان آموزی کودکان زیر۷سال دارای تقص شنوایی” و با سابقه ی 10 سال فعالیت در زمینه شنوایی شناسی ، تجویز سمعک و سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *